wat is het met mij

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 13:43

Zeg maar waar ik heen moet? Als ik toch een een bijrijdpaard of verzorg paard kon vinden? zou dat toch eens geweldig zijn?

groetjes

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 14:36

heb je al eens geprobeerd om een advertentie te plaatsen in een lokale krant, of bij de supermarkt of zo. ER zijn genoeg hele goede verzorgers, maar de meeste durven het niet goed te vragen. Ik zou ook nooit durven om op iemand af te stappen en te vragen of ik hun paard mocht verzorgen! Probeer misschien eens te kijken bij de locale manege, of daar niet wat goede kinderen rondlopen, de meeste kinderen zijn super blij als ze meer met paarden kunnen doen dan dat ene uurtje les in de week! succes

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 14:48

nou ik zou echt met plezier, jaar in jaar uit een paard willen verzorgen. Ik zou het niet kunnen kopen. Wij hebben het geld gewoon niet. Heb het tegen woordig ook vrij druk met school en zo. Dus er voor werken zou ook niet helpen. Want dan zou ik kei veel huiswerk moeten maken, werken voor het geld om mijn paard te onderhouden en ondertussen hem ook nog eens verzorgen. Ik wil ook nog wel iets anders doen.....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, DogWords, Kirrietje, Mark0919, mirriejj, Monique1963 en 36 bezoekers