voor lonneke,over welsh merrie donkere vos

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 22:59

1 straat verderop van mijn huis woont een welsh A fokker die zuiver vosjes fokt en ook wel donkere met lichte manen.ik ben zelf bij hem geweest toen ik een pony zocht,en hij heeft mij het adres gegeven van de fokker van tinkerbell,dus als je nog op zoek bent,mail me dan eens kun je misschien eens langskomen en dan bezoeken we de fokkerijen hier in de buurt(want ik weet en ken er veeeeeeeeeel)ik zit hier in de achterhoek helemaal gunstig omdat hier altijd ontzettend veel welsh A ponies worden gefokt en uitgebracht op de keuringen.de meesten zijn ook al jaren bezig.de hengsten die veel worden gebruikt zjn:nachtegaal's captain,synod pophet,bas,twyford pepper,en er is sinds zomer 2000 bij fokker jansen van stal cuppers in keyenborg een hengst uit engeland aangekocht,cascob limelight,en das echt een gave welsh vos hengst!ik ben toen bij hem geweest en heb die hengst gezien en ik was echt helemaal weg van hem.dit jaar worden ook al de eerste veulens van hem geboren,weet o.a. van een meisje van mijn stal dat haar vriend een welsh vosmerrie heeft die dragend is van deze hengst,en daarbij is ie ook nog eens donkere vos met lichte manen!dus als je interesse hebt? sanderijn@dolfijn.nl


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 22:38

lonneke????

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-01 21:30

welke afstamming die merrie heeft weet ik zo gauw niet meer,maar als je een keer een dag komt kan ik een afspraak maken dat wij even langs willen komen.en met nog wat andere fokkers afspreken,dus noem maar een dag,wat jouw het beste uitkomt,en dan neem ik wel vrij en spreek met de fokkers af.we kunnen ook bij de hengstenhouder janssen gaan kijken naar zijn hengsten,want die heeft ie gewoon op stal allemaal en die zijn errug gaaf!(vind ik dan)degene die ik kan vragen om te bezoeken zijn:janssen uit keyenborg,waggelink uit doetinchem,jan rougoor uit gaanderen,en patrick(van die dragende merrie)uit zelhem en evt.nog bij de fokker van de mijne in winterswijk en natuurlijk als je dat leuk vind ook nog bij mijn welshje Pling tinkerbell en bij de welshjes van een vriendin van me,aline,die heeft ze ook in zelhem.het is allemaal op rijafstand van zo'n 5 tot tien minuten,dus makkelijk te doen.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-01 21:55

nee een welshje.maar ik heb haar naam verzonnen omdat ik het woord tinker zo mooi vond en tinkerbell klonk zo lief en ondeugend wat echt precies bij haar paste,en het is tevens het elfje van peterpan

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-01 22:37

thankzzzzzz......Pling


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-01 20:20

lonneke,ik heb info voor je over die merrie,ze is ook te koop!!!!!!!!!

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, Bielsje, ikkedus, knockout1, Mark0919 en 32 bezoekers