nieuwe stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
thijske
Berichten: 13
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: vlakbij rotterdam

nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 12:37

hallo allemaal,
ik zal me eerst ff voorstellen;ben net lid geworden en heb een tinker.
Vandaag heb ik een stal genomen op een manege vlakbij me huis.
Ik sta nu nog op een manege waar ik met auto naar toe moet maar het is daar wel gezellig,er wordt heel goed les gegeven(vooral voor m'n dochter),en veel leuke dingen georganiseerd.De manege bij m'n huis zijn de lessen veel minder,minder gezellig maar waanzinnig met de stallen(voer,uitmesten).Dadelijk moet ik het op de andere manege gaan vertellen Boos! .
Ik heb het er toch een beetje moeilijk mee .

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 12:39

Verhuizen naar een andere stal is zo simpel nog niet hoor. Ik ben ook op zoek naar een andere stal, hoewel ik hier niet graag wegga. Maar ik moet denken aan de gezondheid van mijn paarden.

thijske
Berichten: 13
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: vlakbij rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 12:41

ja en m'n dochter kan na school zelf er naar toe lopen

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 12:56

welkom op bokt! kijk wel uit voor je het weet kom je hier 24/7 Tong uitsteken!
ff vraagje: van welke manege kom je en naar welke ga je (woon ook in rotterdam vandaar een beetje nieuwsgierigheid Haha!)?

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 13:13

Ik snap precies hoe je je voelt, ik heb afgelopen zaterdag om diverse redenen mijn stal opgezegd en verhuis komend weekend naar een ander. Ik zag er flink tegen op om het tegen mijn huidige staleigenaar te zeggen, hij heeft al aardig wat stallen leeg staan (die mensen zijn allemaal om dezelfde redenen weg) en hij was ook niet al te vriendelijk (lees: heeft een paar rotopmerkingen gemaakt).
Ergens vind ik het heel jammer, ik kan het leuk met mijn stalgenoten vinden, maar mijn paard gaat voor.
Veel succes met de verhuizing (en welkom op Bokt)!

thijske
Berichten: 13
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: vlakbij rotterdam

nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 16:46

Ja het viel me erg zwaar ,ik werk daar namelijk ook en dat blijf ik doen.
Zondag gaat hij over.
Maar 1 licht puntje ik kan z'n stal twee mnd.vast houden,dus als het me er niet bevalt dan kan ik terug Maar ik ben blij dat het achter de rug is hoor!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 16:48

Ik vond het ook vreselijk mijn stal op te zeggen.. toen ik 10 maanden geleden met een hoogdrachtige merrie in een te kleine stal stond stonden ze voor me klaar, en hebben ze in een paar uur een box voor me gebouwd. Vind het dan best moeilijk om zomaar op te stappen..

Gelukkig heb ik een goede reden, ga nml 80km verder wonen, maar toch, blijft even slikken..

succes op je nieuwe stal!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:43

Ik ga nu weer terug naar mijn eerste stal... Ben daar weg gegaan, naar een stal met binnenbak, daar was het moeilijk afspraken maken vor mijn pony vanwege luchtwegproblemen. Naar een kleine stal met veeeeel vrijheid en veeeeeeel weidegang (dag en nacht, zomer en winter mogelijk) maar door mok kwam ik erachter dat mijn pony daar niet alleen op stal kon staan. Hij brak de boel (en zichzelf) af. Nu dus weer terug en ik hoop dat hij daar op stal weer rustiger is en dat hij voldoende naar buiten mag zodat hij niet erger gaat hoesten... Ach, ik probeer zo weg te gaan dat ik nog terug mag komen...

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:11

Ik vond het ook erg moeilijk, al waren alle redenen helemaal gegrond. Gelukkig was ik niet de enige die verhuisde, dat scheelde, maar die ouwe stal is nu wel failliet... dat was voorspelbaar maar wel een beetje sneu. Ik heb daar een supergezellige tijd gehad, maarja mn paardje gaat voor en die heeft het nu tien keer beter. Voor mij minder faciliteiten, en tis verder weg, maar terug zou ik niet willen hoor!