ruzie met politie om paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 19:46

Ik vind de reacties ook nogal heftig . Als je het met een hond mag mag het met een paard ook. Das mijn mening. Een hond kan net zo goed naar kids bijten die aan hem willen komen ik vind dat de ouders daar verantwoordelijk voor zijn als dit gebeurt. Net als bij een paard. Kids met ouders afblijven dat dier is niet van jouw. Een hond kan net zo goed als een paard zich lostrekken een een auto ongeluk veroorzaken met dode en gewonden als een paard dat kan dus ook hier zie ik weer geen verschil. Ik geef wel eerlijk toe dat ik het ook niet zou doen omdat ik bang ben dat ze me schat zouden stelen maar als je in een dorp woont waar iedereen iedereen kent en iedereen alles ziet waarom dan niet ? Ik vind gewoon de reacties veel te heftig vroeger deed men het ook en nu nog met honden dus ik vind het zeker kunnen. Ik zou wel eens in het wetboek die regel willen zien dat je paard niet op een parking mag staan. Tenzij het in de stad is of een omgeving waar paarden niet mogen komen (aangegeven door een bord)

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 14:38

Ofwel heb je een paard dat je voor bijna 90procent kunt vertrouwen op de weg en dan kan je die dingen doen of je hebt niet zo een paard. Wees eerlijk als je paard echt zo erg schrikt dat hij zich los zou trekken en op hol slaat denk je dan echt dat het veel uitmaakt als hij alleen staat of als je erop zit. Je paard kan net zo goed echt schrikken en op hol slaan met jou erop als wanneer ie even alleen staat. Er bestaat steeds een kans dat dit gebeurd.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 14:46

Ik ben het volledig met je eens Katje

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Mark0919, rien10, tienus63 en 53 bezoekers