Ivanka speelt de moeder van...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Ivanka speelt de moeder van...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 12:49

... een kalfje Lovers Jawel! Haha!

Vanochtend (om 6 uur *ik lag nog lekker in mijn bed te slapen Dromen*) ging mijn oom de koeien uit de wei halen om te melken. Een van de koeien moest nog een kalfje krijgen, maar die liep de hele tijd langs de wei van Ivanka heen en weer te *hoe zeg je dat toch... dat geluid dat koeien maken iig*

Toen zag mijn oom dat het kalfje bij Ivanka stond. Beter gezegd, het kalfje lag en Ivanka stond erbij *LOL*. Mijn oom heeft ze maar even bij elkaar gelaten, want de kalfjes worden zowiezo gelijk van de koe afgehaald *vraag me niet waarom, maar dat doen ze daar altijd*. Waarschijnlijk heeft de koe dicht bij de wei van Ivanka gelegen en is het kalfje eruit gekomen en onder de draad gegaan.

Ik kwam er rond half 11 aan en toen ik Ivanka wilde gaan halen, kwam mijn oom naar buiten. Hij liep gelijk maar mee om het kalfje naar binnen te doen, want nu was ik er om Ivank tegen te houden voor het geval ze erachteraan wou gaan. En dat wilde ze wel... Ze was echt helemaal over haar toeren toen het kalfje weg was. Arme meid, van mij had het kalfje erbij mogen blijven. Maar ja, dat ging niet, want voor het kalfje zou het te koud zijn 's nachts buiten.

Heb Ivanka toen maar even een plak hooi gegeven, toen werd ze weer rustig Lachen. Ik wil nu toch ècht een shetje erbij gaan kopen, maar ik mag het gewoon echt niet van mijn ouders *grom*... Nou ja, ik blijf het iig proberen Lachen

Sanne


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 13:00

Cassidy schreef:
Ivanka een veulentje laten krijgen misschien? Misschien moeten de moedergevoelens even bevredigd worden?


Daar heb ik al aan zitten denken eigenlijk en ik heb de hengst ook al op het oog Lachen. Misschien dat we haar volgend jaar gaan laten dekken, ligt aan mijn financieën Knipoog Haha!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 13:05

Cassidy"]
Bedenk wel dat je dan ook met een veulentje zit, die je misschien niet zo snel verkocht gaat krijgen...
[/quote]

Ben ook niet van plan om het veulentje te gaan verkopen, wil haar zelf dan gaan beleren. Maar ach, zien we dan allemaal wel als het zover is. Want ik weet idd ook niet of ik het wel kàn betalen. Eerst moet ik Ivanka 'even' terugbetalen aan mijn ouders, ga dan pas kijken of een veulen wel in mijn financieën zal passen...

[quote="Cody schreef:
Enneuh...koeien loeien *LOL*


*grinnik* Haha! Oh ja, dàt was het Haha!


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 18:55

XoNo schreef:
Maar eeh, welke hengst heb je op het oog? Heartbreaker?


Niet Heartbreaker zelf, maar een afstammeling ervan Knipoog Radieux Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Anoukjuuuhh, Bonny_dream, Gambler99, pretty, xRivaldo en 85 bezoekers