Naar de Haflingerkeuring geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Naar de Haflingerkeuring geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 14:14

Vanmorgen om kwart voor 10 kwam Coen ( daar verzorg ik de haffies met mijn zus) ons ophalen om naar de haflingerkeuring bij manege de Vosberg in panningen te gaan. Want we wilden graag zien hoe dat ook ging onder het zadel omdat we er volgend jaar ook ana mee gaan doen met Daisy. Eerst kwamen gewoon nummers niet onder het zadel.
er was ook nog trekpaarden-keuring dus ook daar nog gekeken.
Ik had al de hele tijd staan smsen met yentl omdat zij ook zou komen met Lara(Wjerdo) met haar haf Wjerdo. Na een tijdje was ze er en kwam ze ff. ff wat gekletst en toen vroeg ze waar de WC was...Coen vertelde het haar.
Ik had mijn boktpet dus op...en ineens komt er iemand op me afgelopen met een jongen...ik denk hmm...wat lopen die snel hiernaartoe ach ja...weer omgedraaid. en toen ineens vroeg die meid: hallo...mag ik je wat vragen wie ben jij op bokt? ik helemaal verbaasd huh...apollo...zie je wel zegt ze tegen die andere...ik huh???¿¿¿¿ ik ben iig aukje....ooohhh...toen vatte ik het pas...die jongen was natuurlijk Dennis...had hem al eens ontmoet maar vond hem toch anders had hem helemaal niet herkent. Hij d8 ook dat ik Monique(apollo) niet was want hij d8 dat ik blond haar had..heb ik ook alleen donkerblond. Ze waren Lara aan eht zoeken. Ik gezegd dat yentl er net was geweest. en toen gingen ze verder zoeken. Coen zei dat eht wel 2 uur word voordat de haflingers onder het zadel zouden komen..en ik was bijna bevroren en dus gingen we. toen ging Coen nog met andere praten. en kwam yentl vragen of ik Wjerdo ff wou zien...ik jazekers...en toen meegelopen. Wjerdo zag er wel leuk uit Knipoog
toen nog ff gekletst en daarna ging yentl weer anar lara omdat ze bijna moest. maar ik heb wjerdo niet meer gezien toen ze was helaas...maarja k had het ook koud....


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-02 19:29

ja??? welk nummer was je?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Donja, Googlebot, J30d, janneke_S, kreekie, Lizenlotte, Renkle, Vagabondo, XladyX en 49 bezoekers