vandaag cadeautjes gekregen van mijn pa

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 15:18

We waren dus eerst naar barley geweest. daarna hebben we samen met barley gewandeld. daarna zijn we richting Waalre gereden waar een westernshop zit. Die wilde ik namelijk een keertje zien. maar ze hadden niet echt veel. ik wilde eigenlijk iets bitloos hebben maar een hackamoor had ik niet zo'n zin in. maar goed.

We reden langs motel Eindhoven en daar hebben we lekker wat gegeten. gebakken schol met aarbeiden en ijs met slagroom toe.

Later doorgereden naar Neunen waar ik transportbeschermers heb gekregen en een set beugelriemen. het was me een dagje wel. gezellig met m'n pa op stap en dan nog zo'n boel cadeautjes.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 16:38

Het zijn transport beschermers van BK. Ze zijn laag en dat zorgt ervoor dat ze niet zo makkelijk afzakken. Ze gaan tot over de hoef dus wel zo veilig.

Ze zijn bordeauxrood met groene klitteband sluiting. Ik ga ze morgen passen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, anoushka, Mark0919, MirjamRobin, sterregoud, Titsia, vierspan en 44 bezoekers