Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah de boerderij gaat door!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah de boerderij gaat door!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-02 18:48

Jaa!! Joepie!!!!! Party!!
DE boerderij gaat door, dat is nu vrijwel zeker. Er is een heel hoop gedoe over geweest, maar het is nu zo goed als zeker dat de boerderij van ons wordt.

Dus ik heb straks mijn eigen paardenbedrijf...*slik*
WAUW!!!!!!!!! Party!! Party!!

Sorry maar meer heb ik even niet te zeggen, ik wordt echt even helemaal gek...


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-02 10:42

Het is dus een boerderij met twee nieuwe schuren, waar in totaal 10 ruime boxen inkomen.
Verder zit er 11 hectare land (!!) bij, wat er zelfs nu nog droog bij ligt.

Als eerst slopen we de boerderij, en wordt er (wel precies zelfde type) een nieuwe boerderij gebouwd. Want deze is dus echt 'verrot'. Knipoog
Dat zal ongeveer een half jaar duren in totaal.
Daarna gaan we verder aan de stallen, dus er worden boxen geplaatst, geen tralie boxen maar mooie open boxen. En voor Chester komt er een mooie in- en uitloopstal.
Verder is het nu no een heel open erf, zonder bomen, planten etc. Helemaal kaal. Een en al grind.
Dus we kunnen het helemaal zelf inrichten. Voor de stallen komt er een mooi betraat plein, mooi omheind met heggen, er komen wat perkjes enz. Gewoon heel netjes. Party!!
De weilanden worden omheind met mooi houten hekwerk.
En er komt ook een mooie all-weather buitenbak.

We gaan dan 'officieel'een stoeterij beginnen. Met een kleinschalig pension erbij, voor echt serieuze mensen.
Er komt ook een veulenopfok, en daarvoor willen we eigenlijk op den duur ook een grote loopstal voor bouwen.
We gaan dus zelf ook fokken, en er komen dus paarden voor ons zelf bij. Party!!

Jeetje hee, als ik dit nu allemaal neertik, besef ik dus totaal niet dat dit dus werkelijkheid gaat worden. Dat kan toch helemaal niet?

Ik besef het nog niet. Koe

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Bloemetje75, LaDonna75, mika11 en 122 bezoekers