Nou ben m'n spiegel kwijt...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Nou ben m'n spiegel kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 22:37

Fijn hoor autorijden s'morgens vroeg op landweggetjes waar iederen aso rijd!!! Ik reed daar tussen met mij turbo Ibiza en ging netjes de berm in, en de andere auto's ook, behalve die ene rode volvo V40 die natuurlijk niet, en die nam ook gelijk mijn spiegel mee!! Lips are sealed
En bedankt, ik rechtsomkeert gemaakt (hij reed gewoon door de l*l) en ben naar huis gegaan, god wat was ik kwaad!!! Moeder opgebeld, en die zei ga maar naar de garage, garage opgebeld, nou ik moest maar even langskomen, nou dat ging wel een paar dagen duren, ga maar naar de Seaty dealer die hebben ze op voorraad, nou naar vriendin gereden (heb er een hekel aan om alleen te gaan) en samen zijn we daarheen gereden nadat we gebeld hadden of het wel zin had!! Wisten ze niet ik moest maar even langskomen (ach ja had toch niks beters te doen).. Kom je daar nou sorry dat wordt een hele nieuwe spiegel gaat je zowiezo al 100 euro kosten zonder het spuiten (ik heb natuurlijk weer een bijzondere kleur)..geweldig, dus dag meneer ik ga wel naar de sloop, maar dat kan pas zaterdag, dus ik rij nu tot zaterdag of zondag zonder spiegel.. Frusty
Dat is erg irritant je ziet niks meer... ach ja heb ik een dagje vrij gehad, ik moest eigenlijk nar school vandaag Haha! (heb btw wel netjes afgemeld)
Nou ik moest het even kwijt hoor!!!
Groetjes Marielle