Stichting Klep&Co=Klap&Co??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Stichting Klep&Co=Klap&Co??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 12:59

Hoi!

Ik sta op een pensionstal die samen doet (bak enz)met Stichting Klep&Co.Mensen die in Den Haag wonen heben er ws weleens van gehoord.
Dit is een stichting die kinderen de mogelijkheid bied gratis te rijden in ruil voor verzorging.Ze krijgen info over de paarden en ze hebben een plekje om naartoe te gaan.
Hartstikke geweldig dacht ik, dat zou ik ook wel willen zo'n stichting.
Verkeerd gedacht.
Ik zag ze gister ''longeerles'' krijgen.Ofwel rondschop/sla les.
Echt ik heb met open mond zitten kijken.. de ene shet werd rondgeslagen, een welshje moest draven en kreeg onder het draven steeds een tik op de kont,een andere shet werdt met een stuk hout (bij gebrek aan longeerzweep) in draf geholpen,een shet had geen zin om te lopen die kreeg een schop onder zn kont enz.Ik kan zo wel even doorgaan.
En het erge is het wordt die kinderen gewoon zo geleerd. Frusty
En met diezelfde kinderen moet ik straks de nieuwe bak gaan delen.
Denk niet dat dit goed gaat.
Het is toch te erg voor woorden dat die kinderen leren om zo om te gaan met paarden?

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 14:25

Dat is idd te triest voor woorden. Maar als jij daar de bak mee moet delen mag je je mond toch zeker wel open doen. Ik zou hier zeker actie op ondernemen. De volgende keer is jouw paard aan de beurt Frusty

Belachelijk gewoon! Lips are sealed

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 17:23

Waar slaat dit nou weer op, wat voor mensen geven daar les. Van de slagersschool ofzo?! Paarden met een stuk hout slaan, m'n maag draait ervan om! Misselijk Wie bekostigt dit gebeuren, zou die instantie weten wat er met hun geld gebeurt? Want dit kan toch niet de bedoeling zijn neem ik aan. En de (mede)eigenaar van de stal, weet die wel hoe het er in die lessen aan toe gaat? Bah, echt heel ziek dit.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 17:26

Ik weet precies wat je bedoelt. heb je de ponyritjes van hun wel eens gezxien? Frusty
Er zit nu een meisje in mijn klas, en die rijd daar. je bestaald 5 euro per les. Ze vertelde ook over het longeren van gisteren toevallig, en ze zei dat het heel goed ging Verward
Tiffany en ik hebben er ook wel eens aan gedacht de dieren bescherming te bellen, maar ik denk niet dat je iets kan bewijzen..

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 23:20

Nee ik weet zeker dat de dierenbescherming daar niets aan doet..stelletje sukkels zijn dat.
Welke pony doet jouw vriendin dan?Als ze echt longeerles wil mag ze dat bij mij komen doen..gratis!
Mn vriend had het er ook over om eens een videotje te maken en dat op te sturen naar de postcode loterijshow.Die sponsort hun nml.
Die man die les geeft is maar een gekke vent.Hij weet er volgens mij zelf geen hol vanaf.Ik zei al tegen een stalgenoot.De dag dat hij ontslag neemt begin ik.
Mijn paard komt zeker niet aan de beurt, als ze haar met 1 vinger durfen aanraken...

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 12:28

Jenna schreef:
Nee ik weet zeker dat de dierenbescherming daar niets aan doet..stelletje sukkels zijn dat.
Welke pony doet jouw vriendin dan?Als ze echt longeerles wil mag ze dat bij mij komen doen..gratis!
Mn vriend had het er ook over om eens een videotje te maken en dat op te sturen naar de postcode loterijshow.Die sponsort hun nml.
Die man die les geeft is maar een gekke vent.Hij weet er volgens mij zelf geen hol vanaf.Ik zei al tegen een stalgenoot.De dag dat hij ontslag neemt begin ik.
Mijn paard komt zeker niet aan de beurt, als ze haar met 1 vinger durfen aanraken...


Steunt de postcodeloterij deze toko echt? Rare zaak hoor. Ik zou ze dan inderdaad laten weten hoe het er daar aan toe gaat. Henny Huisman heeft toch ook met die loterij te maken? Ik vraag me af wat hij zou zeggen als hij hiervan wist... En ik zou het toch even bij de dierenbescherming melden als ik jou was, heb jij je plicht in ieder geval gedaan. Nou, heel erg veel succes in ieder geval!