Bassie heeft mij een rondleiding gegeven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 22:03

Ja je leest het goed! Hij heeft mij namelijk iedere hoek van de wei laten zien Clown

Mijn moeder rijd nu elke maandag (ik geef haar les), maar Bassie stond nog op de wei dus moesten we hem eerst ophalen.

afijn bij de wei aangekomen ik naar binnen...mijn moeder durfde niet *LOL* en roepen!

Telkens als ik hem net niet kon pakken liep ie weer weg de smiecht! }>

Pas toen ik een rondje door heel wei had gemaakt en tussen de rest van kudde en hem instond kon ik hem pakken Tong uitsteken

De slimmerd, maar toch ie wel lief Lovers

_________________
Als de wapens spreken...vervloeken ze de vrede (uit Spits)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-06-12 13:47 ]</font>

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-01 20:13

Weh! Vind niemand het dan grappig??? Moest er zelf wel om lachen (achteraf)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 20:16

*zucht* heel herkenbaar hoor. Ik heb een keer drie kwartier op Julius moeten jagen.(en we waren met drie personen)Mar het was wel gelukt!

Als Julius eenmaal op de wei stond kregen we hem maar moeilijk gevangen. Hij sprinte vaak van de ene kant naar de andere.


Heb ook een keer Boyke (shetlander)proberen te vangen. dat was ook al zo moeilijk. En is ook niet gelukt trouwens. hij stond in de bak en we hebben hem uiteindelijk maar zelf terug naar zijn stal laten lopen. och ja je moet wat he?

Claudiakappe
Berichten: 131
Geregistreerd: 25-03-01
Woonplaats: akkrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 21:54

staat hij dan al weer in de wei Schijnheilig

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-01 22:03

Ja af en toe met o.a. dommel, Goofy, Maya, heleen ect...

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 22:44

ik herken dit heel erg. het is zelf een keer zo erg geweest dat lot en ik ze een straat verder op konden halen. ze waren stiekum uit de wei gerend toen ikze wou ophalen. nu kan ik er wel om lachen toen niet.
en ook nu kan ik er soms achteraan gaan jagen omdat ze nie willen. heb een keer een uur moeten wachten totdat queen zo lief was dat ze naar me toen kwam hihi