Aram gestorven (Prisca en Laui?)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 09:08

Afkomstig van de site van het kwpn http://www.kwpn.nl -> nieuws

11-06-2001: Aram gestorven


Kathy Hickerson van stoeterij Majestic Gaits in Amerika laat weten dat de 19-jarige KWPN-hengst Aram gisteren zijn been brak, waarna hij helaas afgemaakt moest worden. De hengst van Wiepke van de Lageweg heeft twee maanden in Amerika doorgebracht, maar in die korte tijd een onuitwisbare indruk achtergelaten.
Kathy Hickerson zegt: "Hij stal bij ons het hart van iedereen. We zullen de veulens die volgend jaar nog van hem geboren worden koesteren. Aram heeft als erfenis met De Sjiem een Olympische kampioen nagelaten en natuurlijk vele andere goede spring- en dressuurpaarden. We leven mee met de VDL-Stud vanwege het verlies en we danken Van de Lageweg dat we Aram twee kostbare maanden hebben mogen meemaken en gebruiken."

(CvA, overname zonder bronvermelding verboden)


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 13:22

en Wellington, en ook diens vader Nimmerdor.


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 14:47

Ik dacht dat Nimmerdor inmiddels bijna 2 jaar dood is, maar dat doe ik uit het hoofd. In ieder geval staat tegenwoordig kleinzoon Emilion op de voorpagina van de Van de Lageweg stud, waar vroeger altijd opa Nimmerdor stond.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 09:25

Dan ben ik in de war geweest (of blond *grin*) gelukkig maar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Alexios, Frieke84, ikkedus, Lys_PPA, Monique1963, tienus63, Vagabondo, Wopkebrok, xYaartje en 139 bezoekers