Brendie was kwijt.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Brendie was kwijt.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 20:02

Hallo,
Ik ging vandaag naar Brendie en de andere shets. Vorige week stonden er dus nog 2 shets, maar die waren van meneer dekker. En die meneer zou ze zaterdag ofzo ophalen dus ik dacht ik ga vandaag weer heen. Nou ik zo naar Brendie toe. Kijk ik in de wei en wat zie ik? Niet Brendie, maar een shet van die meneer dekker. Brendie was dus weg. Dus ik ging naar die mensen van wie het weiland was (niet de eigenaar) en die zeiden ook al dat ze niet verkocht was maar dat het brendie niet was. Dus wij naar die dekker toe!! Is hij niet thuis. En er stonden ook geen pony's. Dus ik belde maar de eigenaar op om te vragen waar het andere weiland van dekker was. Hij helemaal uit leggen. Nou dus wij zo op de fiets er naar toe!! En zoeken en zoeken. Nou he he eindelijk gevonden. Dus wij zo aanbellen bij die mensen van wie dat weiland was. Hele verhaal vertelt en we kregen Brendie mee Haha! Brendie en ik fietsen weer naar het weiland. En Brendie zweete helemaal. Wij eindelijk aan gekomen!! Tsjaa nu moest die shet nog helemaal naar dat weiland toe. Dus mijn vriendin op de fiets en ik lopen met die shet naar dat weiland in Stroet. Van tuitjehorn naar stroet lopen is ver hoor!!! Gelukkig waren die mensen nog thuis. Nou dus wij dachten alle zorgen weer weg enzo. Nou dus wij gingen weer terug.
En Evelien (Evy op bokt) ging een buitenrit maken en kwamen we al eerder die dag tegen. En opeens zie ik weer een fjorden dus ik zo schreeuwen. Evelien je weet nooit wat ik helemaal heb mee gemaakt!!! Was Evelien het helemaal niet maar een andere fjord Frusty Stond ik ff voor L*L *LOL* B)
Nou toen hun voorbij waren zwaaide ik maar gewoon de verte in zodat hun nog dachten dat ik het niet tegen hun had Lips are sealed
Nou alle dramma's en dillema's weer op 1 dag!! Jeetje minia!!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:16

Jeetje wat erg. DAt was wel ff schrikken denk? Wat stom zeg, dat die meneer zijn eigen shet niet kent. Hihi, gelukkig was jij er anders was Brendie voorgoed weg...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 21:12

Huh hadden ze dan gewoon de verkeerde pony meegenomen, wat ...zeg maar... apart Haha!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 09:18

Ik vind het echt zo dom gewoon
Je herkent je eigen pony toch wel?? Verward

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 13:28

Hoi Marieke, leek die andere Shet op de jouwe qua kleur? Ik heb zelf een rodblakke Fjord en ben blij dat hij een afwijkende kleur heeft, want ik kan als ik een groep met die standaardkleur zie ze ook niet uit elkaar houden, hoor!