Ze deed het goed!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Ze deed het goed!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 19:44

In andere onderwerpen had ik het erover dat ik Michelle nooit longeerde omdat ze dan gevaarlijk werd,naar je toe komen rennen met oren in d'r nek en je kon ook wel een trap na verwachten.

Ben nu helemaal overnieuw begonnen een paar dagen geleden,naast d'r lopen en telkens een stukkie verder weg,boos dat ze was,sjagerijnig,maar op het laatst stond ik toch in het midden!

Jaja,tweede dag heb ik d'r laten draven,en dat ging ook erg goed! Nog steeds was ze erg sjagerijnig! haha

Vandaag heb ik toch maar ff de longeerzweep erbij gehaald,dan hoef ik niet heel de tijd achter d'r hol aan te rennen Knipoog
Omdat ik dacht dat ze altijd zo boos was met longeren door de zweep,deed ik het de eerste keren gewoon met een halstertouwtje.
Maar goed,met de zweep ging nog beter!
Laten gallopperen en ze ging steeds harder,snuit omhoog en staart in de lucht! haha dit heb ik nog nooit meegemaakt met d'r!
Echt leuk!Ben al helemaal opgelucht,nu kan ik over een paar dagen de pessoa gaan gebruiken die ik besteld heb Lachen



denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 09:50

Nee hoor,zal ik ook niet doen,ik longeer d'r zoiezo niet lang,want dat houdt ze gewoon niet vol,ben dan bang dat het weer misgaat met d'r benen.

Maar bedankt voor de tip,ik moet 'm eerst nog binnenkrijgen (en 'm ook nog OM krijgen!)en dan zien we wel weer verder Tong uitsteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Blijgeestig, Floemii, Gambler99, Iser, Larissajulia, nick_en_ik, Ptl4ever, sassefras, Vitas en 184 bezoekers