Uitslag Pablo's bloedonderzoek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Uitslag Pablo's bloedonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:20

Pablo's bloed is goed. Er zijn geen afwijkingen gevonden. Sommige waarden waren zelfs wat lager dan normaal maar dat gaf niet. Iets met Alfa wat met acute onstekingen te maken had Verward had zelfs maar 12,1 % terwijl normaal vanaf 15% zou zijn en bij ziekte hoger maar dat was dus zels lager dan normaal. Hoe het precies zit weet ik niet maar bloedlichaampjes e.d. waren in orde.
Hij heeft dus geen worminfectie, onsteking oid.
Het zal dus wel een raadsel blijven waarom hij die koorts heeft gehad. Misschien toch een virusje wat toevallig alleen bij Pablo is aangeslagen.

Pablo heeft iig geen koortsaanvallen meer gehad na woensdag en is ook niet meer sloom. vanavond ga ik eventjes rijden en dan zien we wel weer. Hopelijk krijgt hij niet gauw weer zo'n koortspiek.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:12

Nou, dat is weer een geruststelling, denk ik. Hopen dat hij je niet meer zo laat schrikken.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:15

Ik zou me ook rot schrikken als mijn paard ineens koorts zou hebben... Schrok me al rot nadat hij na een dagje wei ineens begon te hoesten (terwijl hij zowat elke dag op de wei staat). Maar fijn om te horen dat alles vrijwel normaal is. Hoop dat je die koortsaanval kunt beschouwen als een incident en dat Pablo nu gewoon weer helemaal gezond is!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:16

Toch aan de ene kant jammer dat je nu nog niet weet wat het geweest is, maar ja, je had er al niet veel van verwacht.
Wel fijn dat ie nu steeds stabiel is.

Nu allebei helemaal beter worden hoor, dat gekwakkel steeds wordt je ook niet vrolijk van! Lachen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:49

gelukkig dat ie niets ernstigs heeft!
sterkte ermee en hopelijk krijgt hij idd geen koortsaanval meer!geef hem een knuff van me

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 21:02

Nou Katrien, ik hoop maar dat het een foutje van zijn lichaam was.
Maar fijn is het niet.
Ga je net weer lekker krijg je weer zoiets voor je kiezen.

Kop op he!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 21:02

Nou Katrien, ik hoop maar dat het een foutje van zijn lichaam was.
Maar fijn is het niet.
Ga je net weer lekker krijg je weer zoiets voor je kiezen.

Kop op he!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 22:39

hm maar je weet nu nog steeds niet waar het dus van kwam. Dat is wel minder, maar wel goed om te weten dat hij verder niet iets ergs heeft.
Ik hoop dat t goed blijft gaan nu! Knuffie voor Pablo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 23:47

Bedankt! Hij voelt zich iig echt weer fitlekker, hij was vanavond fijn fris .
Ik denk dat het toch een "virusje" is geweest waar Pablo toevallig net even gevoelig voor was. Wel fijn dat ik weet dat hij iig geen bloedarmoede of worminfectie heeft. Dat is ook wel eens handig om te weten.
En nu mag hij voorlopig de aankomende 10 jaar niet meer wat mankeren en ik ga ook heel blijven Schijnheilig !
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-10-02 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 09:16

Heel veel succes nu weer en we gaan weer verder met duimen dat Pablo nu ff heel lang gezond blijft. Dat is jou en hem wel gegund. Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 09:55

Nou ja, dat is in ieder geval toch goed nieuws, ook al blijf je nu wat onzeker over die koorts.

Ik zal voor jullie duimen dat jullie voorlopig allebei heel blijven!!