Ik kreeg gisteren een sponserdekje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Ik kreeg gisteren een sponserdekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 12:45

Gisteren kreeg ik een wedstrijddekje voorzien van Sponserlogo.
Het is begonnen als een geintje, maar nu hebben alle wedstrijd ruiters bij ons op stal een sponserdekje van de dierenkliniek.
Eén van de dierenartsen van die kliniek staat met haar paard bij ons op stal. Toen wij een keer op wedstrijd waren met een aantal van stal, kwamen een paar collega's van haar kijken. Onder het mom van een geintje hebben we toen gezegd dat ze ons toch wel konden sponseren Schijnheilig
Dat was goed zeiden ze.En nu hebben we dus met een aantal ruiters een gesponserd wedstrijddekje van de dierenkliniek.
Het is een heel mooi dekje. Ik zal straks nog wel een foto ervan bij plaatsen.

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 13:46

Leuk, mijn man heeft een klant zo ver gekregen om Gamble te sponsoren. Een zweetdeken met logo van het bedrijf en een winterdeken zonder logo, en laten we eerlijk zijn het kost allemaal veel geld dus is een sponsor mooi meegenomen. Veel plezier ermee en wie weet rij je de volgende keer wel een paar punten extra.
Groetjes

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 16:46

mijn mams doet dat ook bij mij met zweetdeken en dressuurshabrak!! ideaal probeer er nu ook nog een jas en bodywarmer uit te slepen!!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:55

Zo, dat is echt ideaal.
Ik ben nog steed sbezig om mijn vader te overhalen (directeur van een bank) om mij te sponsoren met een wollen deken met logo.... helaas hi is nog steeds neit overtuigd.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:59

ik heb pas van de pnyclub een mooi wit dekje gekregen. was op het goede moment Haha!
Wel aan beide kanten 3 regels, maar ach...
Ik probeer me vader te strikken, met zijn bedrijf te sponsoren...
maar ik krijg ze niet zo gek!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:50

Haha mijn vriend heeft net zweetdeken laten drukken(hij maakt paardenboxen dus voor hem is dit goede reclame) Hij wil ook nog truien jassen en bodywarmers laten drukken
hebbeh, hebbeh, hebbeh

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 02:01

En ik rijd (op dit moment) niet eens wedstrijden, maar heb wel een sponsor.
Begon ook als een geintje, maar heb er nu oa ook een wit wedstrijd dekje van met naam van het paard en de winkel.
Sponsor is eigenaar van paardenwinkel, super dus.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 07:25

bij ons op stal hebben ze ook zoiets maar dan van de boer van wie de stal is. Erg lollig alleen niet voor westernruiters zoals ik. Maar jij in ieder geval veel plezier d'r mee en ik kijk uit naar de foto Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 08:32

Hihi, je moet gewoon veel familie hebben met eigen bedrijven en een leuke ruitersportzaak, en dan krijg je zo een aantal wedstrijddekjes en jassen:
Mijn moeder, broer, vriend, ruitersportzaak, hebben allemaal één of meerdere dekjes gesponsord en mijn vriend ook een jas.
Goedkoop en lekker makkelijk, het is alleen altijd even goed nadenken wie je nu weer onder je zadel wilt hebben… Haha!