blij blij!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 09:08

gister was ik vroeg vrij. nouja, was vroeg vrij, ik had vroeg vrij genomen.

's middags eerst naar Raldi. zondag zou onze eerste wedstrijd worden. maar toen kwam Hennie eraan. Raldi gaat voor 2 week bij de oude eigenaren even staan. onderin drenthe, en dat betekend: geen wedstrijd.
eerst balen, maar later wel begrip. de ene kant was ik ook blij dat ik niet naar die wedstrijd ging, want er kwamen mwaar liefst 280 ruiters/ amazones.
Het rijden ging niet zo. ik had niet zoveel puf, was nog moe van het NK, die ik nog steeds in mijn benen had zitten.

's avonds naar mijn nieuwe aanwinst Merrydyne. Ik ging op haar rijden, en die eigenaar ging op haar vroegere Z paard rijden, die nou zo'n beetje met pensioen is. we hadden zo gelachen!
Normaal rij ik merrydyne altijd met martegal. maar ik moest die maar af doen zei annemarieke, want dat 'kon' ik wel.
Halverwege haakte annemarieke af. ze had ontzettend spierpijn (ze had er in jaren niet meer opgezeten) en cartouche liep ook niet echt lekker.
na mijn super rit, waarbij merrydyne super de super liep, kwam annemarieke bij me. Ze hadden nog een 2,5 jarige in de wei staan, die ik mag klaar maken, dus inrijden!!!!!! Dat is zo vaak mijn wens geweest. Vroeger heb ik ooit een welshpony ingereden. Maar dit is anders, dit is een groot paard, met klasse, gewoon kicken is dat beestje. en ik, ik mag haar inrijden! suer de super.
Ik ben zo blij dat ze MIJ gevraagd hebben. wow! 't zit me weer mee allemaal.

Wat ik me nou wel eens afvraag, ik heb hick nou dikke 4 jaar gereden. Maar nou 4 jaar verder, hoe zit het dan? hoever ben ik met Raldi? en met Merry? en met dat beestje wat ik moet inrijden, Fabiola? Ik hoop niet dat het met zoveel ups en downs wat ik met hickory gehad heb, maar dat het wat sneller gaat en in een wat constanterder lijn. ik hoop het zo, dat ik ooit in die beroemde Z klasse kom!
We gaan ervoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers