paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-02 17:37

Vandaag bij een paardje geweest een donker bruine 8 jarige,merrie van 1.65, V. Ilmeo, VM.Ramiro Z, dressuur L1. Ze is 3/4 volbloed dus echt mooi om te zien, ze is een hele lieve merrie een echte knuffel. Morgen ga ik met angelique (=vriendin=instructrice)en dan moet ze natuurlijk nog gekeurd worden maar als alles goed gaat heb ik mijn paardje gevonden!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-02 21:16

angelique vond hem mooi en goed maar ze zegt dat het een paard is waar aan gewerkt moet worden. Ze was slecht aan het been en niet over haar rug heen weet niet of het mij zal lukken om haar los te werken ben ik tweestrijd. Het paard is leif, mooi en braaf onder het zadel een koele kikker geeft me veel vertrouwen maar rijtechnisch redde ik het niet om haar erdoor te krijgen. Misschien eerst lekker aan de longe en dan bij het begin beginnen...... heeft iemand hier ervaring mee?

Trouwens die eerst dat was geen goeie combinatie voelde me niet vertrouwd met haar dus helaas.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 09:07

Het was liefde ik stond al bij haar stal toen de eigenaar er niet was ik wist dat zei het was Tong uitsteken en liefde maakt blind toen ik de dag daarna (dus gisteren)nog eens ging rijden zag ik pas hoe lastig dat was.
Ze heeft de hele zomer stil gestaan dus is wat stijf dat moet wel op te lossen zijn, ze staat laag in het voer dus misschien als ze meer krijgt dat ze ook meer voorwaarts wordt en ze gaat bij mij lekker de hele dag naar buiten en daar staat ze in een donkere stal.
Dit is dr trouwens:
Afbeelding
misschien hebben jullie haar gezien op marktplaats ze staat al een tijdje te koop.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 11:04

Inderdaad aanschaf van een baby Haha! beetje raar uitgedrukt Haha!

ik ga zo de dierenarts bellen ik denk dat ik ervoor ga!!!!!
het paardje verdient het en het was liefde op her eerste gezicht Lovers dus.......
we gaan gewoon heel hard werken en dan komt het vast goed!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 11:46

Super !ik hou jullie op de hoogte!!!!!!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 23:16

Ik ben in de 7de hemel echt helemaal dolgelukkig

Het was wel erg spannend de dierenarts was in een melige bui en voerde de spanning nog wat op toen we de foto´s bekeken maar het was GOED! Haha!
Ze is ook bevrijd van twee mega haken op haar kiezen misschien dat ze daarom niet lekker los liet wie weet...

Eenmaal op stal heeft ze lekker wat gegeten en heb ik een rondje gelopen over het terrein. Daarna gepoets en kwam de eerste belangstellende kijken en ze vond haar prachtig Lovers
Daarna heb ik haar in de wei gezet en dat ging prima alleen de groep neemt haar niet meteen op ze moest alleen grazen maar dat komt vanzelf.

Ik kan het nog maar nauwelijks bevatten maar ik heb een eigen paard echt super!

Marloes neem je je digi mee?

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 09:15

Mabel heeft haar vorige eigenaar haar genoemd maar op papier heet ze marian en ik noem haar ook Mabel past wel bij haar.
Ik geniet nu al met volle teugen zelfs vanmorgen om kwart voor zeven met voeren, buitenzetten en uitmesten we gaan een hele leuke tijd tegemoet!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 10:32

ja, achter de colonie!geef maar een seintje als je wil komen ik ben er elke dag behalve dinsdag dan heb ik school.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 16:50

Dat lukt vast ze is nu al veel vlotter maar gereden heb ik haar nog niet we gaan eerst wat aan de longe werken met bijzet ik heb toch nog geen zadel en het is goed voor haar spieren en conditie.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Dartel, Dennenboom, Laj1, Pikeur, Spritely, xRoossie95, YvonneV en 99 bezoekers