Degene die een show halster willen NU KLEURENTABEL

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Degene die een show halster willen NU KLEURENTABEL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-02 17:59

Enkele weken geleden heb ik jullie foto's laten zien van een arabisch showhalster wat ik voor modelpaarden maak.
Ik kreeg daar heel veel leuke reacties op waaronder verschillende van bokkers die er een voor hun echte paard of pony wilde.
nou ben ik vandaag eens wezen shoppen en ik zie er wel een mogelijkheid voor om die te maken.
nu is mijn vraag.
voor diegene die serieus zo'n halster willen, dus niet denken dat het een koopje van 15 euro kan zijn ofzo, willen jullie mij pb'en met de maat voor het halster, het ras van je paard of pony en de kleur van je paard of pony.
ook wil ik weten welke kleur je zou willen dat het halster wordt.

De prijs is nog even moielijk om zo te zeggen, maar het materiaal wat ik wil gaan gebruiken is in ieder geval zo'n 10 euro de meter, dus hou daar rekening mee aub.
dan komen er nog ringen bij en ik neem aan een halstertouw met ketting?
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Horse Pleasure op 13-10-02 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 17:11

WOW!!!
Echt heel mooi hoor, dat je dat zelf kan maken, super!
Ik wil ook nog steeds een keer een mooi modelpaardje hebben (ik heb alleen een paar van die barbiepaardjes en tja, die vind ik nou niet supermooi) maar ja, dan wil ik er wel een die ik echt heel mooi vind, maar om dat nou van het internet te bestellen??? Tja, ik weet niet waarom niet, maar ja, ik zie wel Knipoog

Groetjes Brenda

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 21:44

hhmmm, ik zoek wel een showhalster, maar dan toch anders. Het doel is foto's maken. Dan moet ik dus een superdun en toch stevig halster hebben. Ik heb al een speciaal, superdun bit met hele kleine bitringen, nou nog een bijpassend halster. Moet absoluut met messing zijn afgewerkt, het bit is ook messing. eigenlijk is kopstuk-bakstuk al voldoende, al de rest heeft voor de foto geen enkel nut, en dan zwart en met messing gespjes en musketonhaakjes. Als je dito messing kettinkje kunt leveren dan mag dat erbij zijn.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 11:36

Hier foto's van de te bestellen kleuren en kleur combiaties.
De kleuren waar een rood kruisje bij staat heb ik nu in huis omdaar dus een proef halster mee te maken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook heb ik al metale ringen gekocht dus ik kan er mee aan de slag.