weer gaat ze aan mijn neus voorbij.......WEER!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 18:46

Vandaag hoorde ik via via dat mijn ex verzorgpony Erna te koop was. Erna is zoals sommige van jullie weten, the love of my life.
Ik heb dus veel zitten rekenen, en zitten praten met Pepper. En we kwamen eruit. Als ik zou stoppen met roken, mocht ik Erna kopen.
Ik vloog pepper zo ongeveer om zijn hals, en pakte de telefoon.
Helaas, weer loop ik haar mis. Ze is verkocht aan de meisjes die haar al 4 jaar verzorgen.
Weer ben ik te laat........

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 18:48

Jeetje Stef, wat naar voor je... Scheve mond\ Helemaal zo op het nippertje. Geef in ieder geval je gegevens aan die meisjes die haar kopen, misschienkruisen jullie wegen nog eens...

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 19:13

Wat ontzettend naar voor je Stef, sterkte ermee Verdrietig Misschien kun je haar eens opzoeken bij die meisjes?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 19:19

Ach wat balen...
maar ja, je hebt honey! Dat is toch veel beter!
Ennuh stoppen met roken kan toch wel hoor Lachen haha

Groetjes

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 19:22

het is gewoon zo poedersuiker. toen wij een ponygingen kopen (wat honey werd) waren wij eerst in Erna geintreseerd. WIj gingen naar de eigenaar, en we kregen te horen dat ze Erna morgen kwamen halen (wat achteraf niet waar bleek te zijn).
Toen liep ik haar dus mis, en nu weer!!!
Ok, het is al zo'n 4 jaar geleden dat ik haar verzorgde, maar Erna was en is gewoon speciaal. Ik heb zoveel met haar mee gemaakt, en nu....
Ik kan wel blijven treuren, maarja, schiet ik ook niks mee op.
[img]../upload/4/erna1.jpg[/img]
Ze is dus een inmiddels 9 jarige shetland merrie van 103cm hoog. Inmiddels schijnt ze spierwit te zijn

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 19:27

Tis wel een schatje ja... Maar ja, zie het maar zo: Jij hebt honey en het meisje wat er de afgelopen jaren voor heeft gezorgd heeft nu ook een eigen paardje! En als ze er al zo lang goed voor zorgt is dat toch een heerlijk gevoel?
Maar ik snap je wel hoor... Verdrietig

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 23:00

tuurlijk, ik kan het ook volledig begrijpen (ben nu weer wat gekalmeert). Als honey ooit te koop zou komen zou ik ook eerst mijn verzorgster benaderen.
Maar toch, gewoon het idee dat ik haar WEER misloop Verdrietig Verdrietig

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 23:13

Frusty

dat is echt zwaar poedersuiker!!ik weet hoe het voelt.


ik heb datzelfde met sonne gehad.dat paard kende ik al vanaf mij 6de jaar.toen ik 16 werd kon ik haar verzorgen via een adv.omdat haar vorige verzorgster(die haar al 10 jaar verzorgde)geen tijd meer had.
ik heb sonne een jaar lang verzorgt,elke dag.toen overleed de eigenaar en hebben ze sonne aan de vorige verzorgster verkocht,terwijl mijn moeder het op dat moment wel kon betalen dat ik haar zou kopen.
sonne was het eerste paard in mijn leven wat ik zag (6 jaar)en ervoor had gezorgd dat ik helemaal paardengek werd.ik denk nog met regelmaat aan haar.
ja die merrie was heel bijzonder.

maar nu?tinkerbell is alles voor mij en zou haar voor niks en niemand in willen ruilen.ik heb met tinkerbell zo'n bijzondere band,dat had ik zelfs met sonne niet.
dus achteraf is alles goed gekomen want mijn tinkie?das mijn kanjer.ik heb nog nooit zoveel liefde voor een pony gevoeld als voor tinkie en het groeit zelfs nog elke dag.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 23:15

ik zou Honey ook absoluut niet ruilen voor Erna, maar ik zou Erna absoluut nemen ipv een haflinger of welshcob. DIe wacht dan nog maar een paar jaartjes

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 23:18

ja dat snap ik stef.........het is af en toe best wel moeilijk,die paardenwereld.
maar zolang jij je concentreert op wat jij graag wilt bereiken kom je er ook.