Leysander is erg ziek en geopereerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 09:23

In mijn ogen geeft Pris hier geen mensen een schop na. Ze post dit berichtje duidelijk ook om de mensen waarmee ze nog WEL contact heeft, te laten weten hoe het gaat met Leys. Ik vind het heel naar te moeten lezen dat hij op IC staat en dat zijn toestand 50/50 is. Gisteren was het al helemaal niet goed en nu dit bericht. Pris, als je dit nog leest, meis heel veel sterkte en ik zal voor jullie duimen, je verdient dit niet!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:19

Fijn te horen dat Leys het nog steeds goed maakt Pris! Hebben al die uren duimen toch geholpen. Nu de rest van het jaar nog!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 00:09

Branca schreef:
En hopelijk voor ons nu ook!


Sorrie hoor, maar wat een k*treactie! Als we allemaal eens zo op elkaar zouden gaan reageren!
Getuigt wel weer van veel 'love and understanding'..... Lips are sealed

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HypoStore, Vagabondo en 89 bezoekers