vrijdag afscheid van lucky

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 15:33

ik ga hem vrijdag bij die mensen brengen waar ik gister al over schreef. het zijn echt leuke mensen en hij krijgt er een superfijn tehuis. veel andere diertjes en veel aandacht. ik hoop dat ze me op de hoogte houd met foto's zodat ik het verloop van lucky's leven ook hier nog kan vertellen. ik vind het wel jammer maar hij krijgt het daar ook zo goed. lotte is net als ik altijd op zoek naar de zielege diertjes. lucky is nu weer gezond en zij kan hem verder van zijn angst afhlepen. en hij kan altijd buiten blijven. hier had ik van de winter toch een probleem zonder bak of land. t gaat wel snel ineens.maar hij krijgt het goed hou ik me maar voor. Huilen ik zal hem missen. al ken ik hem nog niet lang.. hij vertrouwde me al zover.. zij zal dat vertrouwen nu ook weer moeten winnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 16:04

Lon, ik kan me voorstellen dat het moeilijk wordt om afscheid te nemen van dit paardje, maar geloof me: Lucky zal jou altijd dankbaar zijn, want jij hebt 'm gered! En inderdaad, het ziet er fantastisch uit bij die mensen (op de site gekeken) en ik weet zeker dat hij het daar heeeeel goed gaat krijgen. Veel sterkte vrijdag, en nog een dikke zoen voor Lucky!
Sonja

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 16:13

dank je sonja. ik weet ook wel dat ie het goed gaat krijgen. maar toch.. ik heb hem een paar maanden intensief moeten verzorgen en dat moet ik nu overlaten aan een ander. ik hoop dat ze hem snel leren kennen en dat ie een mooi leven krijgt bij ze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 16:15

Ik weet zeker dat je een goed tehuis voor hem hebt gevonden Lon, en voor jou blijven hele mooie, hartverwarmende herinneringen aan een scharminkeltje dat kwam en een mooie gezonde pony die weer ging, op doorreis naar de rest van z'n leven, dat 'ie zonder jou niet gehad zou hebben!
Hou je taai!
Sonja

frenske
Berichten: 94
Geregistreerd: 06-06-01
Woonplaats: berkel en rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 16:31

sterkte lon, ik snap best dat je lucky zal gaan missen. maar je komt er heus wel weer over heen. en hij krijgt het daar heel goed dus wees maar niet verdrietig. veel sterkte vrijdag. ik vind het jammer dat lucky weg gaat ik zal hem ook missen Huilen Huilen Huilen

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 18:26

Ik zie jou als een echte moeder gans, die al die kleintjes die hulp nodig hebben, die je onder je vleugels neemt. Lucky zal ook vast wel op die website terecht komen (ben ook effe wezen kijken) en daar kan iedereen het leven van Lucky volgen. Ik weet best hoe moeilijk het is om zo'n diertje weer te laten gaan. En je probeert je maar voor te houden dat ie het goed krijgt daar en zo te zien krijgt ie dat ook. Maar dat neemt niet weg dat jij het er toch moeilijk mee hebt. Heel veel sterkte Lonneke.
groetjes, Caballo

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 11:05

tuurlijk zal je lucky missen,maar bij lotte en rolf krijgt ie echt een goed huis.ik weet hoe lotte met dieren is,maak je maar geen zorgen............

allegria
Berichten: 104
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:30

Hoi lonneke

ik vind het nog steeds jammer dat ik hem toch geen plekje kon geven maar ben wel heel blij dat hij zo'n goed tehuis heeft gevonden geef hem een knuffel van me en wens hem veel plezier in zijn nieuwe leventje ik zal nog vaak aan hem denken veel liefs suus