mijn scooter gejat :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

mijn scooter gejat :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 19:28

Ik ben nu zo kwaad boos en weet ik veel wat allemaal...

Ik heb mijn scooter vandaag bij het station geparkeerd, ik kom terug van school en foetsi is de scooter !!!.
je snapt het toch niet, dat mensen niet eens met hunb KLAUWEN van ANDERMANS !!!!!!!!!! spullen kunnen afblijven,
Ik heb er niet eens een diefstalverzekering op !!!!!!!!!!!!!

ALs ik die toch in mijn handen krijg, sta echt niet voor de gevolgen in Boos! Boos! Boos! Verdrietig Lips are sealed

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 19:51

ohhh jesus... dat meen je niet he :@ klootzakken.. bah daar kan ik echt zo vreselijk boos om worden.. ik kan me voorstelllen hoe je je voelt veel succes ermee, heb je al aangifte gedaan?

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 19:52

morgen om 9 uur moet ik aangiften gaan doen....

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 20:00

Ik ken het, ik heb hetzelfde gehad, alleen dan voor de deur van de flat waarin wij wonen.
Om mijn scooter binnen te zetten moest ik een trap af met de scooter in een geul en dat redde ik niet, omhoog redde ik ook niet. Mijn vriend zette dus elke ochtend voor hij naar zijn werk ging mijn scooter buiten en hem als we hem niet meer nodig hadden weer binnen. Maar op een dag... scooter op klaarlichte dag foetsie!

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 21:26

jeetje mina! wat achterlijk! had zeker zelf geen geld voor een scooter ofzo. ik heb echt een hekel aan zo'n mensen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 21:57

He sh*t! Verdrietig
Dat lijkt me echt verschrikkelijk...
Mijn scootje is mijn vriendje en die kan ik ECHT NIET missen Huilen

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 23:27

Als ik ergens p*ssed van word dan is het van mensen die niet met hun tengels van andermans spullen kunnen blijven. Boos! Mijn brommertje is vroeger twee keer gejat. De eerste keer had ik hem voor de manege staan en ik was zelf op een enorm groot jong paard in de bak aan het rijden. Ik keek eens uit het raam en daar zie ik ineens mijn Puchje wegrijden...! Het paard heb ik in de eerste de beste lege stal geduwd met tuig en al, en ik ben meteen naar de telefoon gerend. Gelukkig had iemand de dief al tegengehouden, dus toen kreeg ik mijn brommie weer terug.

Een paar maanden later was ik hem alsnog kwijt, want toen werd ie uit de algemene berging onder in de flat gejat. De deur was door iemand van binnenuit geopend. Geen spoor van braak, dus, en ook geen geld van de inboedelverzekering. God, wat was ik kwaad....

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 19:39

ze hebben twee weken terug bij mijn oom de scooter uit het tuinhuisje gestolen.Poort op slot,tuinhuisje op slot en toch 's ochtends scooter weg.Balen.
Ja maar je hebt mensen die volgens mij niks zelf kunnen kopen.
Nou is er van de week een fiets bij mij voor de deur gestolen ,belachelijk toch,ze worden echt steeds brutaler

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-02 21:48

ik heb nu de verzekering om gezzet om de pech brommer Boos! maar dat kreng moet ik aan rennen, en eeeek daar krijg ik conditie van Verdrietig

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 11:05

ahh wat klote zeg!! je hebt vandaag aangifte gedaan???
echt klote.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 16:32

Haha WJ dan is het nog in ieder geval ergens goed voor!!!! Wees de dief dankbaar voor je goeie conditie over een poosje!
Maar zonder gekheid, het is wel heeeeeel erg k l o t e voor je dat ze je scooter hebben gejat zeg......ik word ook altijd ZOOOOOO kwaad van dat soort dingen!!!!!!