Tinker Foto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Tinker Foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 12:41

Hoi allemaal ,ik ben op zoek naar leuke Tinker foto's bv actie foto's of van een hoofd of gewoon een Tinker van dichtbij. Deze foto's wil ik gebruiken als aan kleding voor de stamboek stand. Ook ben ik op zoek naar leuke verhaaltjes met of zonder foto om die dan weer te verzamelen in een map zodat mensen die de stand bezoeken kunnen zien of lezen hoeveel plezier wij hebben met onze Tinkers. Wil je hieraan mee werken stuur dan je verhaal of foto naar trea.gert@hetnet.nl.
Alvast bedankt Trea

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 12:47

Hey Trea,

misschien heb ik er nog wel 1 van Tomba, die bruine weet je wel. Is het voor Paard&Koets??

gr Linda

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 12:54

ja het is oa voor Paard en Koets maar ik wil ze ook gebruiken voor andere beurzen, ik kan wel posters neer hangen maar ik vind het leuker als het foto's zijn van bekenden. dan krijg je van die leuke reacties van he die Tinker ken ik .
gr Trea

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:08

Ik heb je een Mailtje gestuurd met verhaal +foto'S waar en wanneer staat die stand er dan ik vindt het wel leuk om te komen kijken.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:22

als t goed is zitten er al een boel foto's van ons in een map bij jullie. komen jullie met het showteam ook nog naar P&K?

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 13:37

Jordy schreef:
Ik heb je een Mailtje gestuurd met verhaal +foto'S waar en wanneer staat die stand er dan ik vindt het wel leuk om te komen kijken.
Ik heb je foto's ontvangen mooie tinker we staan als eerste weer op de beurs in de Brabanthallen 15,16,17 nov ook zijn wij daar op zaterdag met demonstratieteam en zondags is Thea Koopmans er met naar wat ik gehoord heb een nieuwe show. Gr Trea

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 13:44

Marjolein schreef:
als t goed is zitten er al een boel foto's van ons in een map bij jullie. komen jullie met het showteam ook nog naar P&K?
Ik wil een andere map gaan maken een beetje up to date en dan tevens met wat leuke verhaaltjes erbij. En zoals je misschien al hebt gelezen komt het nieuwe Tinkerdemonstratieteam en Thea Koopmans met haar gezellige bende. Gr Trea

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:48

Ow dus jullie zijn er zaterdag.
ik hoor dus bij die gezellige bende van thea Haha! en ik heb er nu al zin in. nieuwe show gaat erg leuk worden wat ik tot nu toe er van weet, ideen stromen binnen nu alleen nog het samenvoegen. oooow ik heb zo'n zin

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:42

Trea"]
[quote="Jordy schreef:
Ik heb je een Mailtje gestuurd met verhaal +foto'S waar en wanneer staat die stand er dan ik vindt het wel leuk om te komen kijken.
Ik heb je foto's ontvangen mooie tinker we staan als eerste weer op de beurs in de Brabanthallen 15,16,17 nov ook zijn wij daar op zaterdag met demonstratieteam en zondags is Thea Koopmans er met naar wat ik gehoord heb een nieuwe show. Gr Trea
[/quote]

Bedankt! moet je er voor betalen?? want anders kom ik wel en gaat de show geheel over tinkers of is het gewoon met verschllende paarden en shows??

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 17:58


Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Re: Tinker Foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 18:20

Trea schreef:
Hoi allemaal ,ik ben op zoek naar leuke Tinker foto's bv actie foto's of van een hoofd of gewoon een Tinker van dichtbij. Deze foto's wil ik gebruiken als aan kleding voor de stamboek stand. Ook ben ik op zoek naar leuke verhaaltjes met of zonder foto om die dan weer te verzamelen in een map zodat mensen die de stand bezoeken kunnen zien of lezen hoeveel plezier wij hebben met onze Tinkers. Wil je hieraan mee werken stuur dan je verhaal of foto naar trea.gert@hetnet.nl.
Alvast bedankt Trea

Ik heb op mijn site een heleboel foto's van de Tinkerkeuring op manege Spaarnwoude op 17-8-2002 staan.
Met naamsvermelding van de fotograaf mag je ze wel gebruiken hoor.
Je kan ook de hele serie op CD-ROM krijgen.
Kijk maar eens op: http://groups.msn.com/Paardenenmensport ... 82002.msnw
Mocht je ze in een foldertje o.i.d. plaatsen wil ik graag een exemplaar ontvangen.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 20:55

Ik kon ook niet achterblijven met foto's van Gammon... Lovers *zucht*

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 22:22

Jordy schreef:

Bedankt! moet je er voor betalen?? want anders kom ik wel en gaat de show geheel over tinkers of is het gewoon met verschllende paarden en shows??

jep is gewoon een groot evenement. paard en koets heet het en wordt elk jaar gehouden in de brabanthallen. op boktmeetings staat er een topic over. komen van verschillende stamboeken stands en shows. en het is verschrikkelijk gezellig.

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 22:53

heb je ook gepbt!!