Ik ben niet goed wijs................

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Ik ben niet goed wijs................

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 09:04

Ik heb eerder een topic gepost over hoe een leuke dag triest kan eindigen...... Over oa de mentaliteit van de as schoonouders van mijn zwager.....
Wij krijgen waarschijnlijk (= 90 % zeker een zwemband achter thuis, wel een 2e handse maar dat boeit me niet)
Dus het leuke nieuws kwam ook terecht bij de as schoonouders (van mijn zwager)....... Een gat in de grond met water erin is geen zwembad.... En met dat kleine schijthuisje van hun (mijn huis dus) ga je af als een gieter wanneer je vijver achter thuis maakt en het een zwembad noemt om een hoger aan zien te krijgen. Ze is niet goed wijs, dat ze zulke dingen doen om er bij te kunnen horen (wij dus, maar waar bij willen horen?????????)

Word morgen een gezellige bruiloft......

Het gaat om een vol polyester zwembad in niervorm met verlichting, zwembadpomp etc van de overburen die een nieuwe krijgen omdat deze door de vorm niet goed afgedekt kan worden uit veiligheid voor hun kleinkind, die krijgen volgend jaar dus een vierkante of rechthoekige......(dit even vermeld niet om als snob over te komen)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 09:40

Ah joh, dat is puur de kift! Maak je er niet druk om! Die mensen heb je en daar kun je je beter maar zoveel mogelijk van distantieren. Omgang met zulke mensen frustreert je namelijk alleen maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 09:46

Ja en als het strakjes 30 graden is, drie maal raden wie er aan de rand van jouw zwembad wil zitten....Haha!. Joh, laat ze lekker.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 10:02

Jeetje waar halen die mensen dat vandaan???? Hoe bedoel je jalouzie. Gewoon lekker dat zwembad aanleggen hoor. Haha! en ga daar maar lekker van genieten.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 10:14

als alles doorgaat moeten we dan maar een keer meeten bij mij (als het warm is.......) Mogen jullie lekker wel in mijn "vijver" zwemmen...

Ik ben verder sociaal contactgestoord, omdat ik niet werk.....
Wij hebben financiele problemen omdat we er over zitten te denken om naar Duitsland te verhuizen (woningen zijn daar dus aanzienlijk goedkoper dan in Nederland vooral boerderijen en/of huizen met grond erbij )
Mijn dochter zou niet naar de ponyclub mogen omdat ik een trailer leen en er zelf nog geen heb.....(je leent toch niets van een ander)
Mensen in een huurwoning maken ruzie en hebben geen geld.....(hun dochter is de uitzondering die de regel bevestigd)
Kinderen op een openbare basisschool zijn a-sociaal/komen uit a-sociale families... (mijn kids zitten dus op de openbare basisschool en ik heb er vroeger ook op gezeten)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 10:23

Oeps, wij hebben dan ook financiele problemen. Ik wil naar Belgie omdat we hier geen paard aan huis kunnen houden, alles is te duur. Wat een commentaar op jou allemaal zeg! Dat zijn mensen die er niet tegen kunnen als ze niet iemand helemaal kunnen omvormen. Belachelijk! Ik zou ze zo min mogelijk opzoeken en als ik ging er zo kort mogelijk blijven.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 10:27

Dit is de eerste negatieve reactie op jullie zwembad, neem van mij aan dat er nog meer van die jaloerse reacties zullen volgen.
Vorig jaar hadden wij ook nog een huis met binnen zwembad, sauna en stoomcabine, als je dat tegen iemand zegt denken ze al meteen dat je
kapsones hebt en arrogant bent.
Mensen die me beter kennen weten dat dat niet zo is (hoop ik Haha! )

Ik zou zeggen: geniet lekker van je zwembad en kan jou het schelen
wat iedereen zegt, niks van aantrekken dus

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 10:30

ik kom er nooit en zie ze ook nooit...
Maar mijn zwager gaat dus trouwen met hun dochter, morgen is de bruiloft.................
Hij heeft afgelopen zaterdag een ongeluk gehad: zware hersenschudding, stijve nek = gekneusd en 8 hechten in zijn hoofd.

Reactie van die mensen: de bruiloft gaat gewoon door (hij lag toen nog in het ziekenhuis,maar is gelukkig afgelopen dinsdag weer thuis gekomen......)De bruiloft gaat in volledig geplande omvang door.....
Ze hadden zelfs al geregeld dat hij 2 dagen eerder dan medisch nodig was de hechten er op zondag ochtend verwijderd zouden worden (as zondag) zodat ze s'avonds op huwelijks reis konden (zonder die hechten...) Gelukkig heeft mijn zwager(wel in overleg met zijn as vrouw, die daar niet blij mee was) de reis laten annuleren.......

Ik heb zo'n medelijden met mijn zwager.....

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 10:40

Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Van zulke over het paard getilde mensen walg ik. Als ik het zo lees hebben ze zichzelf het neerkijken op andere mensen als hobby aangemeten. Krijg hier spontaan een allergische reactie van.

Zou gewoon lekker gaan genieten van het zwembad en ze een absoluut zwemverbod opleggen als ze op visite komen Extreme duivel

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:32

Gelukkig leef je niet voor hun, en heb je lekker je eigen gezinnetje.......maling aan hebben (is heel moeilijk) maar ik denk dat er bij hun meer dwars zit dan bij jullie.........
Jaloezie is niet iets om trots op te zijn.......en een zwembad wel Knipoog