Even voorstellen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 21:18

Hoi,

Hoest! Ik heb even op de site gekeken en zie een paar springfoto's. maar verder geen leonardo! Of is ie daar toevallig aan het springen?
Afbeelding
Deze foto had ik al eerder op bokt gezet. Vond toen dat ie grote oren heeft. Vind ik nu nog! hihi maar wel een heel lief koppie

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 21:26

yes indeed. Die hebben van die schattige kleine oortjes. Jullie zouden Barley eigenlijk allemaal een keer moeten zien. Zal ik haar maar meenemen met het bokt-weekend....

hihi daar heeft ze niet veel aan. alleen lang op de trailer staan. is ook niet leuk. En dat terwijl ze fijn thuis op de wei kan. maar toch...zal d'r wel ontzettend missen.

Trouwens shetjes hebben ook vaak van die kleine lieve oortjes. Onze Boyke in ieder geval wel..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 21:39

Ja volgens mij vond ze het ook prachtig! lekker tutten. maar aandacht vindt ze ook heerlijk.

Dat merk je al als je bij haar stal gaat staan..
Afbeelding
hierboven barley met zadel. De tweede keer. op de foto was ze net weer rustig. Wat kan die bokken!!!!!!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, FCSA, inge_romeo, Mieke, Natascha, PeanutGuapa, xSannee en 162 bezoekers