Ik heb onze bijrijdster de laan uitgestuurt!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 08:53

Ik ben zo pislink!!!! Ze heeft zaterdag de paarden met de zweetplekken waar het zadel nog instond zo in de wei gezet. Vond ik al bastersuiker, maar goed daar valt over te praten!

Nou hoorde ik gisteren van hele goede vrienden die zelf ook paarden hebben, dat zij onze paarden zaterdag zijn tegengekomen met dat meisje, maar dat ze ook een jongen op een van onze paarden bij zich had. Dat heeft ze niet eens gevraagd! Het scheen dat ze constant heen en weer galoppeerden en dat die jongen liep te shaken in het zadel omdat hij voor geen meter kon rijden! Onze paarden zijn ontzettend lief en betrouwbaar maar dat hoeft toch niet uitgebuit te worden?!!

Ik heb haar net gebeld en bovenstaande meegedeeld en gelijk gezegd dat ik haar nooit meer op het erf wil zien!!!!

Ik wist niet dat ik zo bikkelhard kon zijn!!!!

Ik sta gewoon nog uit kwaadheid te shaken, ze krijgen alle vrijheid, ik help ze als ze moeilijkheden hebben en dan worden je paarden gewoon verkracht!!! Ik ken het wel uitschreeuwen!!! (maar dat horen jullie natuurlijk niet dus moet ik maar op deze manier mijn ei (struisvogelformaat) kwijt!)


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 09:18

Ik voel me er ook heel goed over, tenminste over het feit dat ik haar deruit heb gekeild.

Maar ondertussen zit ik me hier helemaal op te vreten van nijd!!!


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 09:40

Ik heb nog een bijrijdster, een meisje waar ik nog wel vertrouwen in heb, en ik heb haar ook even gebeld om de hele bups te vertellen.
Klinkt een beetje banketstaaf maar nou weet zij ook meteen dat ik niet over me heen laat lopen, dat ik ogen in mijn rug heb en overal contacten Haha!

Ik laat me niet besodemieteren!

(ik voel me al weer een beetje beter, mijn handen trillen al niet meer!)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 11:57

Het gaat hier om het Friese tweespan van mijn ouders, die heb ik beide zelf zadelmak gemaakt en ik neem ook een groot deel van de verzorging op mijn schouders.
Ik rij echter zelf liever warmbloedpaarden. En daar hebben we er inmiddels ook al twee van dus ik heb mijn handen al vol.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 16:56

Ik vind het gewoon geen porem als er twee pikzwarte friezen in het land staan met twee lichtbruine zadels in de vacht van het zweet.

Ik heb tegen die meiden duidelijk gezegd dat ik geen andere mensen op de dam wil hebben omdat wij geen manege hebben. Lijkt me dan toch duidelijk of niet?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zeppelin, Fleuribelle, herous, Jussem, nardxash en 77 bezoekers