Hengst uitgekozen voor Escala!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-01 23:09

Zoals sommige van jullie misschien wel weten wou ik Escala (mijn arabiermerrie van 11) laten dekken en nou heb ik dus (eindelijk) een hele mooie hengst gevonden die super bij haar past!!! Ik ben helemaal Haha! en ook wel een klein beetje zenuwachtig hoor...Maar goed, het is dus geworden...*drumgeroffel*...Krimh!!! Misschien kennen sommige van jullie hem wel. Krimh is een arabisch volbloed, voshengst, Russisch/Engels gefokt, zz-springen, z-dressuur en z-samengesteld, hij is nationaal kampioen geweest en dat alles bij de paarden! (hij is zelf 1,55) Nou, volgende hengstigheid moet het gebeuren dus wens me maar geluk! Dat het maar in een keer raak mag zijn...Nou, het is nog een heel verhaal geworden, maar ik moest het echt ff kwijt! Haha! *LOL* Party!! Knipoog
Groetjes, Jasja

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-06-11 07:55 ]</font>


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 07:54

Oeps...hij is inderdaad geen 11,55 hoor Ineke... *LOL* *LOL* *LOL* Ik had een 1 teveel...hij is dus 1,55. Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 18:59

Goh Karin en Steef, leuk dat jullie Krimh dus inderdaad kennen! Party!! En helemaal leuk dat jij (Karin) les hebt gehad van Ina (Krimh staat trouwens nog steeds bij haar in Nijkerk hoor!), wat een leuke vrouw is dat he?!!! Ik vond haar echt super aardig...zo aardig dat we "per ongeluk" 2 uur zijn blijven hangen terwijl we toch alleen maar "even" bij Krimh gingen kijken. Maar goed, jullie moeten maar zorgen dat jullie volgend jaar nog steeds enthousiaste bokkers zijn...dan kunnen jullie vast het resultaat bewonderen op het plaatjesforum... Haha! Haha! Haha! Krimh's fijne karakter samen met zijn goede beenwerk e.d. (Escala heeft een beetje weke koten achter, vandaar...) heeft ook wel zwaar mee geteld bij mijn keuze, en nou maar hopen dat al zijn nakomelingen ook zo'n fijn karakter hebben...maar met een moeder als Escaal en een vader als Krimh heb ik daar wel hoop op hoor!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-06-11 19:05 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-06-11 19:06 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-06-11 19:09 ]</font>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 19:30

Tsja, ik vind zwart inderdaad erg mooi, maar ik had dus ook nog even met Flaxman arabians (van Waseem Saraakh Knipoog) gesproken (Escala's vader was namelijk van Flaxman) en zij raadde me dus aan om toch een Russisch/Engels gefokte arabier te kiezen voor een dochter van Porsche, vandaar...en daar komt ook nog bij dat Krimh dus goed geprsteerd heeft, errug mooi is en betaalbaar... Knipoog Eerlijk is eerlijk, Escala heeft me f4000,- gekost, dus het is niet echt in verhouding om dan een dekking van een paar duizend gulden te kopen...kan altijd nog een keer...maar Krimh past toch eigenlijk wel beter bij Escala... Schijnheilig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 22:37

Altijd vind ik dat Escala zo vaak hengstig is...maar nu vind ik het zo lang duren voor ze weer hengstig is!!! Ahhh...ik denk nog 2 weken...hellup...ik droom er zelfs van...dat ik de dierenarts bel om te scannen om te bepalen wat het beste moment is om Krimh te laten komen en dat hij tegen me zegt dat ik net een dag te laat heb gebeld en dat het ei al gesprongen is...wat moet dat worden als ze drachtig is...ben ik dan 11 maanden lang een beetje een zenuwenpeesje...ik hoop het niet... Schijnheilig ... Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 23:05

Nee, ze dekken alleen natuurlijk met Krimh. Party!! Enne...kan jij me wat vertellen over Porsche misschien?!!! Ik ken hem helaas niet... Huilen maar ik ga binnekort bij Flaxman langs, dan laten ze me foto's zien en vertellen ze over Porsche Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 23:04

Zo'n oud topic omdat Prinsess nog niet wist hoe ze een pb moest sturen! En via zoeken bij dit bericht terecht gekomen, ken haar namelijk IRL (erg gezellig Haha! ) en ze wou dus ff vragen of ik een foto van haar Noordzweedmerrie kan plaatsen op bokt...wordt ons voor deze ene keer vergeven dat we op dit oude topic zijn beland Nonnie??? Schijnheilig Enne...ik zal mijn foto's waar Prinsess op staat af laten drukken en dan plaats ik ze op bokt hoor Prinsess! Haha! Knipoog Schijnheilig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 14:26

Huh...wou het topic weer lekker laten rusten (zie uitleg hierboven!!!) maar eh...waarom een Huilen Sunnylover??? Ik ben juist zo Haha! Party!! *LOL* Pling dat Escala drachtig is... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Celebi, criollo_yess, f_pepper, Jet, MariekeS_, marjor, Ubermetrics en 141 bezoekers