spijt van pony's wegdoen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

spijt van pony's wegdoen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 21:54

hoi hoi,

hebben jullie nooit spijt van dat je een pony hebt weggedaan?
nou ikke wel mijn eerste pony Quibus is naar amerika en ik weet dus nu niet waar hij is!
mijn tweede pony nikki is naar rockanje en ik weet dat ze het goed heeft maar toch ik mis ze allebei heel erg!
ik wou dat ik ze had gehouden denk ik dan maar ik weet dat ik niet verder met ze kon Verdrietig .
doeiiiiiiiiiiiiii

xxxx stephanie

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 22:29

Ik heb nog nooit een pony weggedaan. Kan er dus ook geen spijt van hebben Lachen Maar ik kan het me erg goed voorstellen./.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 23:29

Soms mis ik Eclipse nog wel (geen pony maar paard). Maar hij heeft nu een baas die wel tijd voor hem heeft en heel erg gek op hem is en ik heb meer tijd voor mijn overgebleven paarden.
Ik ben wel blij dat ik af en toe nog wat over hem hoor.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 07:44

ik ga binnenkort een keer naar nikki toe kijken of ze mij noch kent ha ha

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 08:12

Ik heb een paar jaar geleden mijn tinkerhengstje verkocht. Ik heb niet zozeer spijt van de verkoop, maar wel dat ik hem uit het oog ben verloren. Het laatste dat ik van hem weet is dat hij veel plezier had op een weiland met zijn vriendjes.

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 14:16

Spijt nou en of, ik had mijn pony Omar Sharief nooit moeten verkopen, maar ja, dat is achteraf geklets en daar heb ik niks aan....

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 17:27

Ja, nou het was niet mijn paard maar wij hadden dus zo een draver op stal staan en toen kregen we geruime tijd later te horen dattie mishandeld was en nu zijn we hem uit het oog geraakt Scheve mond

Als ik dat had geweten had ik nog liever dat paard gekocht!!

ieris

Berichten: 1776
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 17:47

Ik heb nooit geen moment spijt gehad van de paarden die ik verkocht heb.
Mijn eerste pony is naar een kennis van mij gegaan,en die heeft het daar heel goed.Ik kan haar opzoeken waneer ik maar wil.
De tweede heeft ook een heel erg goed tehuis gekregen,beter als bij mij,en diegene die haar gekocht heeft is er nog steeds heel blij mee.
Ik ben er ook een keer wezen kijken,en als ik ze daar zo zie staan,dan heb ik echt geen moment spijt.

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 17:48

Ik heb pas mijn Shetlandertje en mijn Welsh Mountain pony verkocht. Ik vind het aan de eene kant jammer maar aan de andere kant niet. Ik werd te groot voor ze en ging over op een paardje (zie topic Jaa ik heb een paard Joris) Ik kan ze altijd op zoeken de Shetlander is van een meisje die er ook op naar de manege gaat waar ik vroeger reed. De Welsh Mountain is ook naar iemand in de buurt en een meisje dat het buurmeisje van de eigenaar van Silvester (Welsh Mountain) is zit bij mij op school dus ik word altijd op de hoogte gehouden. Ik ben blij dat ik deze beslissing heb genomen anders werden ze ook niet gereden terwijl ze nog jong en fit genoeg zijn Haha!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 13:13

Ik had eerst een paard en die moest ik weg doen omdat ze stalondeugd had ik heb er nog steeds ontzettend spijt van dat ik d'r weg heb gedaan.Ik heb een half jaar lang gehuild om d'r en nu kan ik er nog steeds om janken.ze is ggelukkig wel terug gegaan naar d'r oude eigenaresse dus ik weet dat ze het goed heeft gelukkig.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 17:49

ja ik kan er nu ook nog steeds om janken!! echt heel rot.