Heel goed nieuws!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Heel goed nieuws!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 10:23

Gisteren moesten we om half 2 in Emmeloord zijn om Jamaica na te laten kijken hoe het gat in haar hoef groeide en hoe ze liep erg spannend was het moet ik zeggen!

De dokter was heel erg tevreden ze liep perfect in stap en draf op de rechte lijnen de buigproefen waren perfect ze liep amper kreupel!
Alleen op de kleine volte op het harde was ze een beetje onregelmatig maar niet ernstig!

Daarna door naar de hoefsmid alles bijgesneden en nieuwe eggbar eronder en toen was het wachten op de dokter!
En wat hij zei maakte al het wachten en verdriet van de afgelopen maanden helemaal goed!

Ze heeft geen pijn meer aan haar voorbenen en het gaat zo ontzettend goed dat ik weer op mag gaan bouwen!
Dit had ik echt nooit verwacht dus we gaan weer langzamerhand beginnen!

IK BEN ZO GELUKKIG en helemaal voor Jamaica ze heeft geen pijn meer en dat is het allerbelangerijkste!

Ik moest dit even kwijt!

Liefs Jamie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 10:27

Woooow wat een geweldig nieuws!!!
Wat zul jij blij zijn!!! Ik zit met een klein propje in mijn keel hoor Knipoog, wat een nieuws. Houwen zo he!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 16:42

gelukkig maar voor jullie. Ik weet hoeveel zorgen je je kan maken en wat het inhoud als je wel dat gevreeste slecht (-ere) nieuws krijgt en dat je zo nog weer een paar maanden verder bent.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 16:43

he dat is goed nieuws! Je zult inderdaad wel erg blij zijn.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 17:36

Gefeliciteerd!!!

Wat een opluchting zeg! Party!!