Pechdag????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Pechdag????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 21:13

Vandaag was ik vrij, en ik kan je vertellen, dat heb ik geweten ook! Ik had ingeplanned om rond een uur of 2 naar de paardjes te gaan, en tot die tijd aan mijn huisje te werken. Ik was dus mijn vitrine kast (ik spaar parfumflesjes) aan het soppen, glipt er een flesje tussen mijn vingers uit, en die kwam uiteraard op mijn zere teen terecht....
Niet veel laten kwam Penny helemaal onder de bagger en helemaal in paniek binnengerent. Waarschijnlijk is ze in de sloot gevallen, althans, zo zag ze eruit, en zo rook ze ook Misselijk
Afijn, penny gewassen, en daarna heeft ze nog een uur liggen bibberen...
Inmiddels werd het tijd om naar de paardjes te gaan. gelukkig was het, op een paar spatjes na, droog. Op stal aangekomen wat foto's geschoten, en de paardjes los gegooid om ze vervolgens even op te jagen en wat foto's te schieten. Ineens duikt honey onder het hek van de bak door (dat past eigenlijk niet, maar volgens hon wel Haha!) Nouja, hon gevangen en terug gezet, en een springbalk voor de ingang gelegd (net op het randje van de bak) dat bleef natuurlijk weer niet liggen, waardoor ie op mijn (jaja, de zere natuurlijk) teen stuiterde....
Nouja, ik even in de zadelkamer bezig, mijn tuig invetten, begint het ineens te hozen!!! Dus ik rennen naar de bak om die meiden te vangen (stonden zonder dekens buiten, omdat het eigenlijk best lekker weer was)
Nouja, paardjes binnen gehaald, en even opgestrooid. Ik gebruiokte niet het hele pak, dus wat ik over had gooide ik bij een merrie met veulen, wiens stal er niet echt lekker meer uit zag. Dus ik ben dat stro aan het uit schudden, draait dat veulen ineens om en loopt achteruit naar me toe, ik net op tijd de stal uit, en de deur half dicht, schopt ie keihard tegen de deur aan (anders was het dus tegen mij geweest)
Nouja, veulen op z'n flikker gegeven, en verder. Nog even jamaica's mok insmeren. Ik ben bezig met haar voorbeentje insmeren, slaat ze in ene een vlieg weg ofzo denk ik, knal!! tegen mijn hoofd aan (ik zat op mijn hurken)
Gelijk dizzy... Zit nu dus met een flinke bult op mijn hoofd....
Nee, zo wil ik wel vaker een dag vrij Frusty Frusty

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 21:17

Ah heerlijke dag of niet Knipoog Als ik na 3 ongelukken iets heb kap ik ermee rest van de dag niks doen maar jah ga je tv kijken valt er een muggenvedelger op je hoofd nou ja ook niet alles

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 21:30

hahahah heerlijk, vrij zijn!!
Arme jij! Moest er wel om lachen.
Leedvermaak noemt men dat }>
Nee grapje hoor Tong uitsteken

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 21:30

Dat ging zeker niet lekker!
Heel veel suc6 morgen, hopen dat het dan beter gaat Knipoog .

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 11:00

ben vandaag niet meer vrij, dus vandaag zal alles wel goed gaan Haha!