Een klote dag! Maar ook wel weer leuk.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Een klote dag! Maar ook wel weer leuk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 19:13

Tja, het was te verwachten dat mijn enthousiasme mij de kop in zou drukken. Na de val van Propala wat mij een gescheurd staartbeentje opleverde, heb ik tegen doktersadvies in niet een paar maanden, maar een paar weken niet gereden. Ach het kon wel weer dacht ik zelf. En ik kan zeggen dat het rijden op Maaike de laatste tijden ook ontzettend goed ging! Maar.... nadat ik vorige week dinsdag had gereden had ik toch wel weer last van mijn stuitje. Iets wat wel over zou gaan, dacht ik zelf. Maar donderdag had ik er nog zo'n last van en ben dus toch maar naar de dokter gegaan, welke mij doorverwees naar het ziekenhuis voor foto's. Vrijdag ben ik naar het ziekenhuis gegaan, waar ik toch al moest zijn voor iets anders en vandaag kreeg ik de uitslag. Het scheurtje, welke al vrijwel helemaal geheeld was, is weer open en ook nog verder gescheurd. Conclusie: In ieder geval de komende maand niet meer paardrijden, fietsen of andere gekke dingen. Dat fietsen vind ik niet zo erg, een fiets heb ik toch niet Haha! Maar dat paardrijden vind ik toch wel een stuk minder plezierig. Kan ik straks weer van voren af aan beginnen. Verdrietig

En dan het plezierige gedeelte. Vandaag ben ik tevens op sollicitatiegesprek bij een dressuurstal annex manege in de provincie Drenthe, waar ik vanaf 21 oktober zo'n twee weken ga proefdraaien als Allround medewerkster, waarna ik hoop daar voortaan aan de slag te kunnen. Dit afhangende van mijn lichamelijke situatie, waar ze van op de hoogte zijn. De verdiensten zijn niet om over naar huis te schrijven, evenals de reistijd, maar toch... kijk ik er wel naar uit. Lachen

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 19:22

ai klinkt best wel pijnlijk oz'n gescheurd stuitje...
sterkte ermee

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 19:35

Auwie! En maar eigenwijs zijn Foei foei foei.
Laat het deze keer nou goed genezen! Hoe rot het ook is!
Beterschap

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 19:56

Ah ik was al benieuwd hoe het gegaan was.
Balen van je staartbeentje, toch nu maar ECHT even rustig aandoen!
Anders blijf je er last van houden en dat wil je toch ook niet?
Wel leuk dat je mag proefdraaien op die stal!! Laat ze maar zien wat je waard bent dan kun je daar straks lekker aan het werk joh! Knipoog
Heel veel beterschap!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 19:59

Aaah dat lijkt me pijnlijk zo'n scheurtje!
Heel veel beterschap en ik duim dat het perfect en snel heelt!

Gaaf dat je daar op die dressuurstal mag proefdraaien, hopelijk mag je er voorgoed blijven. Lijkt me super om op zo'n stal te werken, maar voor mijn lichaam is het niks haha.
Veel succes met je nieuwe baan! Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 20:05

Dorine schreef:
Veel succes met je nieuwe baan! Lachen


Nog niet té enthousiast hè? Knipoog Eerst maar eens kijken hoe het gaat Knipoog

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 21:03

Gaaf , zelfde baan als ik ongeveer. Ik w erk ook op een dressuurstal. En inderdaad de verdiensten zijn niet echt hoog maar ik leer er onwijs veel en ik rijdt echt hele toffe paarden. Binnekort gaat obsession er ook nartoe en dan heb ik lekker veel les enzo. Tja je moet er wat voor over hebben he.

Alleen zou ik dan wel even wachten voor je begint want het is echt wel zwaar en je moet echt voorzichtig zijn met je stuitje. Bij mijn moeder hebben ze haar hele stuitje weg moeten halen na de val van een paard.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:43

Goed nieuws en slecht nieuws dus... Doe je voorzichtig? Anders hou je misschien de rest van je leven last van je stuitje...

Hopen dat deze baan het helemaal is voor je en dat het ook te doen is en blijft voor je!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:52

Doe ff rustig aan! (moet ik zeggen met mijn stuitje wat nog steeds piijn doet en waarmee ik NIET naar de dokter ben geweest)
Maar wel veel plezier met je voorlopige nieuwe baan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 10:01

Balen van je stuitje! Ik snap wel dat je toch te snel bent gaan rijden, ik rij ook weer gewoon...(maar Pablo heeft nog niet gek gedaan en ik spring ook niet Schijnheilig )
Die baan klinkt wel leuk! Zal wel flink zwaar zijn maar wel heel leerzaam en dat is ook mooi!

Sjimmy schreef:
(moet ik zeggen met mijn stuitje wat nog steeds piijn doet en waarmee ik NIET naar de dokter ben geweest)

Zou je niet eens gaan??!! Duurt wel lang al, straks hou je er nog langer last van

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 14:27

Voorzichtig aan zal ik zeker doen. Of ik er in de toekomst ook ga rijden, hangt ook van mijn kwaliteiten af, iets wat dus wel niets zal worden, maar dat zien we dan wel weer. Ik ga er inderdaad heen zodat ik er weer wat van op kan steken.

En hup, hup Sjimmy, ga jij eens gauw naar de dokter! Boos!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 14:57

't wordt wel minder en wij hebben zo'n dokter die dan zegt kijk het nog maar even aan en doe rustig aan. Een aangezien ik toch niet stil kan zitten kan ik net zo goed dat advies (A 50 euro) niet aanhoren....... En verder ssssttttt Ja ik ben eigenwijs.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 15:01

Sjimmy schreef:
En verder ssssttttt Ja ik ben eigenwijs.


Ik dus ook en dat is me tot nog toe niet goed af gegaan.
En.. ben jij niet verzekerd ofzo?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 15:07

Ja wel dat wel maar heb nog eigen risico en ben nog niet bij dokter geweest dus als ik dit jaar niet gaat kan ik dat eigen risico lekker in mijn zak houden.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 11:38

Daar heb ik gelukkig geen last van.
Maar goed, ik baal wel stevig! Het rijden ging net zo goed en nu mag ik niet meer. Vorige keer mocht ik ook al niet, maar deed ik het toch. Ik geloof dat mijn verstand het ditmaal van mij gaat winnen.