vandaag de foto's gemaakt voor het blad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

vandaag de foto's gemaakt voor het blad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 19:46

Vandaag om 14 uur kwam de mevrouw die mijn paard ging foto graveren voor het blad home&Garden. Ze heeft echt heel erg veel foto's gemaakt. Van het rijden heeft ze al 5 rolletjes vol geschoten je moet het zien dat als zij 1 foto van jouw maakt dan maakt het fototoestel er 3 met verschillende belichtingen. Ook heeft ze leuke foto's van wodan gemaakt dat hij een appel aan het eten is. Eerst mocht ik die appel niet geven maar hem alleen maar uitlokken }> . Ook heeft ze foto's gemaakt over het hek heen en in de kleine boomgaard. Zelf ben ik benieuwd naar de foto's die ze heeft gemaakt dat wodan tussen 2 takken door kijkt met z'n hoofd. Ze heeft echt heel uitgebreid gefotografeerd. om kwart over 4 ging ze pas weer weg. Zelf krijg ik een aantal foto's thuis gestuurd van wodan en natuurlijk ook het blad als hij erin staat. Van de week bellen ze nog op voor een interveuw(rot woord). In totaal wordt het een reportage van 4 pagina's. Ik ben zeer benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:49

Volgens mij lezen wij dat blad hier thuis ook. Dus ik ben benieuwd of ik je zie staan. Wat voor artikel wordt het?

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 17:12

een artikel over fjorden paarden. Ze heeft tot nu toe fjorden onder het zadel(ik en rohan), foto van fjord bij het hek met z'n hoofd erover heen. Ook wilde ze perse een foto hebben waarop een fjord een appel eet. Dat was best wel lastig,want hij wilt natuurlijk zo snel mogelijk die appel hebben. En nog wat detail foto's van de manen en oren met de dondere puntjes. Ook heeft ze een groep fjorden paarden in de ochtend mist gefotografeerd.Wat ze er verder als tekst bij willen daar heb ik nog geen idee van,want ik word nog gebeld voor een interview.Als het erin staat hoor ik wel wat je ervan vond.