Meinke bijna van de prednison af en het gaat PRIMA

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Meinke bijna van de prednison af en het gaat PRIMA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 20:25

Ik kan het eigenlijk nog niet goed geloven maar mijn dampige fries meinke is bijna van de medicijnen af.
Meinke is nu 15 jaar en bijna 10 jaar zwaar dampig.
Afbeelding
ja begin van het voorjaar liep ik met de gedachten dat ik na 7 fantastische jaren afscheid van haar moest nemen, tot de DA met prednison aankwam.
ik zou dit tot ongeveer september/oktober moeten geven en dan afbouwen.
nou op dit moment zijn we dus aan het afbouwen.
de hele zomer kreeg ze elke dag wat poeder, op dit moment om de 3 dagen een klein beetje *LOL*
Het gaat heel goed met haar.
ze glimt als een spiegel, ik heb elke dag mest in de stal (wat ik vorig jaar amper had omdat ze zo slecht at), ze is duidelijk de baas weer in de bak en op de wei, ze haald kattekwaat uit en eten nou daar kan ze niet mee stoppen.
ik hoop dat ze binnen een week of 2 helemaal van de medicijnen af ik.
het gaat nu zelfs zo goed dat ik weer aan dekken denk, niet dat ik het ga doen hoor want mijn paard is me meer waard dan een veulen wat haar dood zou kunnen zijn maar ik denk er gewoon aan omdat ze gewoon zo goed is.
SUPER HE
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Horse Pleasure op 06-10-02 08:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 20:29

Super man! Party!! Echt leuk. Ik hoop dat alles goe gaat en datz e snel helemaal van de medicijnen af is en dat er dan misschien ooit weer een veulentje naast staat Lachen

Succes met alles Party!!

Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 14:33

ik ben jaloers op die lange manen, wat een mooie merrie!!!! Misschien kan je haar van dat HMP-spul (kruiden) bij blijven geven, echt super voor dit soort problemen en is wellicht het proberen waard!! Ach, waarschijnlijk weet je er inmiddels alles van van al die middeltjes.
Nou veel succes samen!! Haha!

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 14:37

ze krijgt nu als ondersteuning nog foenegriek poeder.
ik denk dat ik dat gewoon heel het jaar door blijf geven, 1 schepje per dag moeten ze daar van hebben dus dat is bijna niets en het zijn ook kruiden he Tong uitsteken
Meinke haar manen waren de laatste keer iets van 92 cm geloof ik en haar voorpluk 65 cm ofzo

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 14:53

o wat wat fijn zeg.