Ik heb het najaar in mijn kop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Ik heb het najaar in mijn kop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 18:01

Ik heb het najaar in mijn kop
Dat moet Laiser volgens mij vandaag gedacht hebben.
Toen ik hem uit de wei haalde, zag ik al die ondeugende blik in zijn ogen. Dus bereidde ik me voor op veel wegspringpraktijken op weg naar de stal, maar nee hoor. Laiser liep voorbeeldig mee Schijnheilig .
In de stal was hij ook rustig en niets anders dan normaal.
Maar tijdens het rijden was meneer weer helemaal de oude. Hij had ging zin om serieus te werken vandaag, dus ging hij maar lekker liggen te klieren. Ineens niet meer weten hoe je moet draven.

Was leuk joh, ik liep eerst gewoon heel netjes VMNV en opeens deed ik net of ik schrok van een blaadje dat door de wind omhoog werd geblazen en probeerde ik eventjes lekker weg te rennen.

Gelukkig racete Laisertje niet er keihard vandoor, maar toch wel eventjes laten weten dat ik vandaag niet te veel hoefde te verwachten.
Maar ondanks alles is het toch nog goed gegaan. (Volgens mij heeft Laiser een paar dressuurboeken gelezen terwijl ik er niet was, want hij kan ineens dingen waar hij een paar maanden geleden nog nooit van gehoord had Schijnheilig

Kortom ik heb mijn oude gekke paardje weer terug. En dan mag hij van mij weleens zo'n lekkere-ik-heb-geen-zin-om-serieus-te-doen-dag-hebben.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 18:09

Oh jee, het is weer herfst......
Laisertje weet zich overigens in goed gezelschap van een niet nader te noemen schimmel, die ook plotseling het kolder kreeg Schijnheilig
Ritselende blaadjes, een lekkende dakgoot, een windvlaagje....... genoeg redenen om er eens flink tussenuit te spuiten !
Gelukkig duurt het altijd maar een half jaartje, dan gaat het vanzelf weer over Frusty

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 12:56

Ja en vandaag waren de bomen van het bosje bij de wei heel eng Bloos
Met die wind die er door een ging. Jeetje mina zeg. Maar gelukkig snapte mijn baasje het en ging zij tussen mij en het bos lopen. Toen vond ik het helemaal niet eng meer.
Ja stel je voor dat zo'n boom ineens denkt, kom laat ik eens paard gaan rijden. Ik zou er niet aan moeten denken brrrrrrrrrrrr

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 13:55

Ja het is weer herfst, dus gaan we weer lekker lopen spoken met zijn allen. Ken er nog een met dezelfde kunsten.
Ben van narigheid maar buiten gaan rijden, we hebben wat snelle omkeerbewegingen geoefend Boos! maar verder ging het goed. En we konden zelfs weer wat ontspannen lopen toen we weer bijna thuis waren.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 14:47

Ik merk het echt aan de paarden dat het weer anders wordt, ze zijn erg vrolijk op het moment, maar gelukkig zit ik de boel aardig uit.
Merk het ook aan mezelf dat het herfst wordt, Boos! , dit jaar MOET ik doorgaan en mag ik geen moment ziekzijn van mezelf behalve in de weekenden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 21:17

Hehe, Jurga merk je het echt niet aan hoor, ikzelf wordt er superdepri van, dit weer! Wel moooooi in het bos nu! Foto's maken!!!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 01:18

Extra vitamientjes nemen Steef! Dat scheelt. Of Echinaforce! om je weerstand op peil te houden!
Fabienne was vandaag ook erg wakker hihihi, moest overal van 'schrikken'. Maar na een halfuurtje liep ze redelijk ontspannen.....al blijven blaadjes die door de bak waaien wel erg eng!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 07:21

Ik merk ook aan mijn maf dat het weer herfst is. Supervrolijk en natuurlijk ook overal weer die tijgers in de bosjes Knipoog