twee paarden verloren in twee maanden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

twee paarden verloren in twee maanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 20:37

Jullie wisten denk ik al dat ik twee verzorgpaarden had, twee maanden geleden moest quana afgemaakt worden omdat ze door haar benen was gegaan. Nu is imka gisteren ook naar de slacht gegaan. En waarom? omdat de boer waar ze stond er genoeg van had. Zomaar, ineens. Ik ben ontzettend kwaad op die boer. Mijn verdriet is nu zo erg, ik heb 38 graden koorts, hoofdpijn van het huilen en zo moe. Ik heb al twee dagen niet gegeten. Ik krijg geen hap door mijn keel. Ik huil om de minuut. En dat allemaal omdat die boer die gore klootzak niks om imka gaf.

Never look back, because you can't change the past. Look forward with a smile, your future is bright, and everyday is a new beginning! Your you, and that's good enough.



imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 20:58

ja, ze had helemaal niks het was gewoon een hele lompe boer. en ik ben zo kwaad op hem!

Never look back, because you can't change the past. Look forward with a smile, your future is bright, and everyday is a new beginning! Your you, and that's good enough.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bora, dollyspikkel, Ginny135, Kopmeeuw, La_Lune, Lanoca, Mutti, nikolletje, pamts1, Poekkie, renatexx, Sanne_zepp, SentiBot, Sjafrane, Spike2019 en 82 bezoekers