bij Tineke Bartels geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

bij Tineke Bartels geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-02 19:51

vandaag gingen wij van Has Hippique ( paarden-studenten vereneging ) naar Acedemy Bartels.

Daar aangekomen, keek ik echt mijn ogen uit in 1 woord WAUW
groot netjes en echt sjiek. Eerst vertelde Gijs ( zoon van ) wat over het bedrijf, en daarna werd er nog iets verteld over de dingen die ze daar organiseren, en dat de hulp van de Hassers ontzettend groot en fijn is.

uiteraard kregen we ook een clinic, eerst werden er 2 jonge paarden voor gereden, en daar werd veel over verteld, heb nu echt het idee dat ik er wel wat op mijn eigen paard van kan toepassenm ( althans poging tot Lachen )
Daarna reed Imke nog een paard voor, dat al verder in de training was.
Ging echt netjes, ben jaloers Lachen

Na de rondleiding van de stallen, ja heb de enige echte JAZZ geaaid Lovers ben bijna om, als ik het geld had, kreeg Renske een hele mooie hengst Lachen
was het alweer tijd Huilen Ben nu wel vanplan om daar mijn stage te gaan lopen dit jaar,

in een woord WAUW

groetjes Lara

nicky v.d.

Berichten: 293
Geregistreerd: 25-10-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 20:08

gaaf zou ik ook wel een keer willen, ik had Tineke Bartels ook een keer op Jazz zien rijden in ahoy Rotterdam.

Gr. nicky

P.S. veel succes met trainen Knipoog

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 20:08

Jeminee, wat leuk man. Ik ben echt jaloers. Het lijkt me super om daar eens een week op training te gaan met een paard.

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 21:32

gaaf!!! als je daar stage gaat lopen kun je jazz elke dag aaien (hihi) lijkt me echt super om dat te zien

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 23:27

heb tineke een keer op een vage manier in het echt gezien. Ik was op dag van het dier in deurne geloof ik. Liep daar en opeens zegt iemand "pas op je veter zit los" dus ik draai me om en zeg "nou bedankt" Wil me veter vast maken, kijk nog eens goed, was het tineke bartels. Liep Imke er achteraan. " mam wacht ff" Echt lachen! Had haar eerst niet herkent!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:15

zo das echt gaaf joh!
ik zou er ook weleens willen kijken,zo'n mooie stal
ik heb het boek van haar en daar staan allemaal foto's in van de stal.
echt om te Kwijl

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:27

Ik heb het boek ook ze kan heel goed uitleggen wat paardrijden is ik heb er veel van geleerd zou haar graag eens ontmoeten of trainen bij haar...maar ja dr moet wat te wensen overblijven.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:51

Wauw dat lijkt me daar ook zo chique! na joun verhaal hoor ik het al dat dat ook echt zo is. Gaaf zeg dat je er bent geweest, zou ik ook wel willen! Lijkt me echt leuk!

Saskia

Berichten: 1639
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Somewhere nice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:29

Piaffe schreef:
Het lijkt me super om daar eens een week op training te gaan met een paard.


Ik zou me zo onervaren voelen. Iedereen die daar rijdt en die jou ook zien rijden, kunnen het dan vele malen beter.... (tenminste in mijn geval). Zou stage dus suuuper eng vinden...

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:12

daar ben ik vorig jaar ook geweest, ook via de HAS Lachen tis daar idd errug mooi!!! En Jazz eeh Lachen wow!

groetjes leon en snowdon

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 23:39

ladolcevita schreef:
Ik heb het boek ook ze kan heel goed uitleggen wat paardrijden is


boek is inderdaad erg goed, leest lekker weg.

Vind zelf Tineke een van de meeste sympathieke amazones, geweldig mens, lekker zichzelf.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:51

Inderdaad een heel leuk mens! Lijkt me erg leerzaam om eens een tijdje bij haar op stal rond te kijken.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 10:57

idd ze is super aardig, en ze kan alles uitleggen op een manier waar van je soms moet lachen Lachen Ik hoop echt dat ik daar ooit stage zal kunnen gaan lopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 23:10

Wow, dat zou ik ook graag eens mee willen maken!
Een stalgenootje is verleden jaar naar de Acedemy geweest en die was daar ook al laaiend enthousiast over. Ik heb eigenlijk nog nooit een slecht verhaal over stal Bartels gehoord.
Ik hoop voor je dat je er ooit stage mag lopen!