ellendige buitenrit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

ellendige buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 15:55

Hey,
Wat ik gisteren meegemaakt heb.. Ik ging met Replika een buitenrit maken en ik ging een vriendin ophalen van de manege die daar met haar paard zou staan wachten. Zij heeft dr paardje net een week geleden gekregen en dit zou onze eerste buitenrit worden samen. Ik was dus onderweg lekker aan het draven op een zandpad. Opeens, kweet nie waardoor struikelt ze heel lichtjes en ze gaat door de voorbenen, achterbenen en ze viel gewoon om..boven op mijn been! Nou Replika stond dus gelukkig vrij snel weer op en ze liep weg. Ik dacht echt van oooh daar gaat ze maar gelukkig was ze zo lief om terug te komen lopen. Iemand die mij had zien vallen kwam naar mij toe gelopen en dara mocht ik ff van bellen (heel stom normaal heb k altijd telefoon bij, maar net nu was k m vergeten Bloos ) Toen ik weer opstond zag k Replika en begon spontaan kei hard te janken. Ze had ene grote wond op dr schouder zitten, bloedde best erg en dr voorbeentjes waren geschaafd en boven dr oogje zat ook een wondje. Nou k was dus echt helemala in paniek, dr hoofdstel was kapot dus we zijn maar teruggelopen. Op de trugweg kwam ik Monique (Tinkernikky) tegen die zo aardig was mij te komen zoeken toen ze het van de eigenaar gehord had (die was haar tegengekomen). Ze heeft daar met mij op de eigenaar staan wachten, vond ik echt heel fijn. Toen de eigenaar kwam hebben we de dierenarts gebeld. De wond moest gehecht worden, arme Reppie. Bij de eerste spuit vloog ze zowat de lucht in terwijl ze normaal kei braaf is bij de da en nooit wat doet, het deed dus echt pijn. had zo'n medelijden met dr. De dierenarts had er een mooie hechting ingemaakt. Savonds weer trug geweest om het nog wat af tespuiten en dr te verwennen. Ik hoop echt dat ze snel weer beter is, maar ben heel blij dat er verder nix ernstigs met dr is gebeurd!! Lovers Maare ja die buitenrit is dus niet meer doorgegaan, misschien een andere keer dan maar als ze weer beter is!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 16:11

Jeetje toestanden zeg! Verdrietig

Weet je al waarom ze precies struikelde en waardoor die wond is gekomen?
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken was, ik zou ook janken op zo'n moment fiew...
Dan ben je zo bezorgd, denk je dat dat paardje van alles heeft..

Gelukkig kon de wond goed gehecht worden.
Komt dus vast weer goed! Lachen
Ik hoop dat ze bij haar benen niets gekneusd/verrekt heeft, ze zal morgen wel stijfjes lopen misschien. Had een vriendin van mij ook toen haar paard gevallen was.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je nog heel vaak lekker buiten zal draven met Replika.
En dat jullie dan meer geluk hebben samen! Lachen

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 16:55

wat erg joh!
echt niet leuk ik hoop dat ie snel weer beter wordt.
en verwen hem maar lekker ha ha.

ayrton

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:33

Hoest met jezelf afgelopen ( je been o.a)? Ik had het verhaal al van Monique gehoord. Gelukkig vallen de verwondingen mee bij replica gelukkig, ik zag ze vanmiddag alweer buiten staan. Heel veel beterschap voor zover dat nodig is, en sterkte natuurlijk. Het was inderdaad een ellendige buitenrit.

Ayrton

Saskia

Berichten: 1639
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Somewhere nice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:47

Tjee, wat een rot-rit! Hopelijk voor de toekomst geen angst gekregen? ik wens je veel succes met de genezing.

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 21:25

Ja k hoop zelf ook dat we bbinnekort weer buiten kunne draven, kan het rijden op haar niet missen! Maar het probleem is dat ze al een hele tijd aan het sukkelen is geweest met dr kreupel-niet kreupel-kreupel (zie eerdere topics) En net nu we weer een tijdje lekker konden rijden gebeurd er dit....! dr zit gewoon iets niet goed in dat achterbeentje, de da heeft dr al een aantal keer weken achter elkaar intensief behandeld maar ze weten niet wat het is. Misschien dat ze een keer geopereerd moet worden maar het kan ook best dat dit 1 van de laatste keren is geweest dat ik op dr heb kunnen rijden, snik! Maar ja heb gewoon goede hoop dat ze weer snel beter word!!