bij mayo en kas geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

bij mayo en kas geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 09:49

Kas is echt een leuk paard!daar kan ze blij mee zijn.
Hij heeft leuke karakter trekjes die mayo graag verteld ze is helemaal gek van hem.
Na het poetsen heeft ze hem opgezadeld en "moest" ik er even op, de cap van mayo geleent en even gestapt in de binne bak. Hij was heel braaf.
Mayo ging even met nog een meisje een stukje naar buiten (voor het eerst en ik was erbij Sigaar )) het ging heel goed hij gedroeg zich voorbeeldig.
Daarna had ze les en ook dat ging best lekker toen hij eenmaal lekker warmgelopen was kwam hij hoed door zijn lijf heen.
Na de les heb ik Kas uitgestapt echt een lieverd!hij heeft mijun hartje gisteren gestolen Lovers

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty



Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 09:57

Ik wou net zeggen PONY??????? hij heeft een mooi handzaam maatje ik heb zo ook liever niet zo groot je moet het wel allemaal bij elkaar rijden als ze 1.70 zijn....

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 12:34

Dank je!ik deed ook wel extra mijn best en het zadel zat lekker.

Mayo: die droom is geen bedrog hoor gewoon goed oefenen je zult zien straks als je weer lekker volop in trainen bent met hem dan gaan jullie met sprongen vooruit in de les zag je gewoon al verbetering dat is alvast erg positief en de rest komt vanzelf echt waar!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_ en 44 bezoekers