Morgen komt er een bijrijder kijken :) update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Morgen komt er een bijrijder kijken :) update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-02 18:55

Misschien heb je laatst gelezen over mijn verhaal dat ik mijn Haflinger Maartje misschien wilde verkopen. Ik heb bijna geen tijd door de drukte met school en zag het even niet meer zitten.

Ik heb nu toch gekozen om een bijrijder te zoeken en te kijken of dat wat is.

Heb wat advertenties opgehangen en vandaag belde er een meisje Lachen Lachen

Ze is 16 jaar, rijdt 6 jaar paard. Heeft meerdere verzorgpony's/paarden. Heeft zoveel tijd, omdat ze 's avonds op school zit.

Ik vond het opzich wel goed klinken, maar het is afwachten. Morgen maken we kennis en gaan we even kijken hoe het gaat en of het klikt. Ben benieuwd Lachen !!!
Laatst bijgewerkt door Sizzy op 03-10-02 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 19:57

succes! Ik hoop dat ze goed is

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 21:53

Nou succes hopen dat het goed gaat.
Het is altijd wel moeilijk om haar uit handen te geven. Ik zou ook een bijrijder nemen heb het niet gedaan omdat ik het gewoon niet kon. Nu gaat mijn buurmeisje het waarschijnlijk doen want bij haar kan ik eht wel!! Dom eigenlijk

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 00:01

Succes ermee, zoals je in mijn topic kan lezen waag ik het er ook weer op. Nu maar hopen dat ze echt serieus zijn en het allemaal goed gaat.

Wel heel fijn dat je Maartje nu toch gaat houden, ik zag jullie foto's en ik vond jullie zo bij elkaar horen. Het lijkt me echt heel zonde als je haar toch weg zou moeten doen.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 15:34

Vandaag kwam Isabel (zo heet ze) dus langs. We hadden om half 2 afgesproken, het klikte eigenlijk wel meteen. Ze had genoeg ervaring en vond Maartje op het eerst gezicht al leuk.

Een eindje voorgereden en daarna heeft ze zelf nog gereden en het voelde allemaal goed aan. Zag er ook leuk uit Lachen

Het lijkt haar dus wel wat en binnenkort spreken we nog een keer af

Ben hier wel blij mee, al is het nog even afwachten