Wedstrijdverslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-01 13:50

Ik zal net als Kim ook nog maar effies een verslagje typen....

Ik moest gister op wedstrijd in Koekange. Daar hebben ze geen twee binnenbakken, niet handig dus...maar ik belde tussen de middag, en toen zei die gast dat ze een perfecte nieuwe buitenbak haden, mooi los, niet nat....komen we daar, ligt de ene helft van de bak blank en de andere helft wat inderdaad errug los (iets te) bovendien hadden ze er (nog) geen omheining omheen en daarachter was direct een behoorlijk diepe sloot.
Niet echt fijn losrijden dus.
Ik kon ook vrij weinig, kon wel wat galop en contra oefenen en wat overgangen, maar schouderbinnenwaarts en travers waren althans voor mij niet echt goed te doen.

De proef liep uiteindelijk nog wel naar tevredenheid. Natuurlijk blijven er dingen die beter kunnen. De middendraf kwam er bijvoorbeeld niet helemaal uit, (natuurelijk omdat buiten de bak zo zwaar was - laten we de bodem de schuld daar maar van geven)
en bij het afgroeten stond ze niet netjes stil.

Ik had nog 162. Er waren twee starters, dat andere meisje had ook 162 en zij kreeg na ex-aequo regeling de prijs....ach, ze hadden toch bekers dus dan maakt het mij niet echt uit, die heb ik al genoeg.

Nog een winstpuntje en dan mag ik al Z1 starten.....die gaan we over drie weken binnenhalen, kunnen we nog even lekker voor trainen.
Dan ga ik buiten ook nog maar een paar keer M2 straten en dan over....

groetjes, Rieja (ik moet nu naar Nederlands....bleg, maar daarna vrij, dus da's tenminste iets....)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Celebi, maj0, Mutti, tienus63 en 156 bezoekers