vandaag had ik ruiterbewijsexamen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

vandaag had ik ruiterbewijsexamen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-02 16:14

...en ik ben weer gezakt.
T was de tweede keer en deze keer ging ik op Rinkja,want de vorige keer zat ik op een manegepony en die wilde niet bij de groep weg galoperen.
Met je eigen pony heb je dat niet zo snle dus ik op Rinkja,en Rinkja deed vet haar best,alles ging perfect.
Er waren tien die examen deden,en er mochten na het rijden in de wei maar drie mee naar het springen en op buitenrit,onder andere ik.
Rinkja heeft zelfs nog goed gesprongen en toen de buitenrit.
Alles ging perfect,alle pony's braaf,we gaven voorrang,naast elkaar oversteken,alles.
Maar IEDEREEN was gezakt!!
Wij drieen omdat we door een bocht gingen draven.
Het was een bocht waar we alles goed zagen en er kwam geen ander verkeer aan,dus dan ga niet stappen en na de bocht weer draven,wel?
Verder omdat we langs een parkeerterrein draafden,waar we zogenaamd moesten stappen omdat er altjd een auto vanaf kon komen,
maar we keken goed en er REED niet eens een auto,
erstonden alleen auto's zonder mensjes erin,dan draaf je daar toch ook langs?
Dat was alles en dat stomme mens laat ons gewoon zakken,voor de rest had ik vet veel punten,Rink deed precies wat ik zei en ze deed het super.
Toevallig had ik precies dezelfde examinatrice als vorig jaar Boos!
Ze had het niet makkelijk na het examen,moeders en vaders van de mensen die meededen (de meeste waren zo oud als ik) waren vet kwaad want ze vonden het vet onterecht dat ze zo streng was,oke,ze moet ook streng zijn,maar ze deed gewoon dom.
En ze had gezegd dat we 20 min in de wei gingen rijden,dat werd anderhalf uur en toen waren veel paarden best wel moe en toen moesten die van ons ook nog springen en op buitenrit.
De man van de manege waar we examen deden zei dat ze daar niet voor geoefend hadden en de paarden waren er niet op getraind om zolang achter elkaar te draven en galoperen,en iedereeen zou naar SRR bellen om te zeiken enzo.
Nou,ik ga me er verder niet druk om maken,maar k baal er wel van,t was al de tweede keer,en iedereen ging er van uit da'k wel zou slagen,want ik kon alles wel en het ging ook allemaal goed,maar ja.
Ik zal iedereen die ik het beloofd heb even op gaan bellen...


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-02 08:22

We draafden niet langs geparkeerde auto's hoor,langs een parkeerplaats waar ze stonden en daar was nog een stoep tussen.Niet zo'n parkeerplaats tegen we weg aan maar met een stoep ertussen.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 14:51

ik ben vorig jaar ook in Raalte geweest bij stal T Realaar,
was een heel leuk ruiterbewijsweekend!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LuckySeven en 121 bezoekers