I believe I can fly :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

I believe I can fly :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 20:58

Vandaag heb ik weer met renske gesprongen ! na een maand. Lachen
Normaal gesproken heb ik 2x per maand springles, maar door a een excursie en B de praktijkweek heb ik dus al een maand niet meer met der gesprongen.

Dus eerst een paar hindernisjes opgezet. Eerst nog wat met Nikita gereden ( een paard dat ik bijrijd voor de staleigenaar )
En daarna was Renske de klos Lachen

Heb me dubbel gelachen !
Mevrouw zit de hindernissen, begint zich op te reiten, en te showen als een gek, heb daar natuurlijk heel dankbaar gebruik van gemaakt.
ze was super op de zit terug te rijden, ging 2xtjes een klein beetje mis
Vanuit de middendraf terug naar arbeidsdraf, vond ze niet zo leuk, en begon zowat te piafferen *LOL* zag iig volgens de mensen aan de kant mega wazig uit.

daarna wat gesprongen, zo goed heeft ze het nog nooit gedaan. op een gegeven moment stond de oxer op 1.30 no problemo, 140 ook geen probleem, Toen ben ik maar gekapt.
En dan te bedenken dat ik een half jaar geleden haar niet eens fatsoendelijk in de galop ( veilig ) rond kon rijden Lovers

groetjes

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:01

Goed hee! Knappe Renske! Ik moet écht nog een keertje langskomen hoor! Dan speel ik wel spring-opbouw-meisje, kun je laten zien hoe goed het nu echt gaat, volgens mij verschrikkelijk goed Knipoog

Ik zou het niet durven, 1m40! Vind het heel knap van jullie allebei Haha!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 13:50

Wat fijn dat het zo goed ging! 1.40 lijkt me echt hoog!!
ik zou het niet durven.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 15:16

Nu nog een fatsoenlijk parcours! Knipoog

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-02 19:45

hihihi dat ga ik binnenkort proberen steef Lachen hoop dat er nu wel een rem op zit Haha!