All Nations Cup in Aken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

All Nations Cup in Aken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-02 21:44

Deze morgen werd ik onverwacht opgebeld toen ik in de stal bezig was. De eigenaar van mijn verzorgpony's vroeg me of ik niet mee wou naar de All Nations Cup in Aken. We zouden dan wel binnen het kwartier vertrekken Frusty
Natuurlijk wou ik mee, want ja Arabieren zijn toch wel een beetje mijn lieverdjes Lovers (samen met New Foresters natuurlijk Knipoog ).
Snel dus de pony's op de wei gezet, hooi gegeven en dan rap binnen van kleren gaan verwisselen. Ook snel mijn fototas klaargemaakt, want zonder fototoestel en/of videocamera kan je daar toch niet naartoe gaan hé }> }>
OKay dan maar vertrokken naar Aken, want das toch wel een dik uurtje rijden van hier in Belgie.
Daar aangekomen waren net de 4-5 jarige hengsten in de ring.
We zijn dan toch tot 's avonds na de kampioenschappen en de western- en dressuurvoorstellingen gebleven.
Heb weer veel foto's getrokken (waarvan de helft bewogen weliswaar Boos! ) en een dik half uurtje video Haha! Spijtig genoeg was ik wel een extra tapeje vergeten, maar ja ik moest me dan ook erg haasten 's morgens Scheve mond

Is er nog iemand van Bokt geweest naar Aken??

Morgen ofzo zal ik misschien wel wat foto's online zetten (moet eerst ff wat tijd vinden | }> )

groetjes,
marijke

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 11:10

Ben benieuwd naar je foto's. Ik had helaas geen tijd om naar Aken te gaan (alweer, rotschool Boos! ) Maar ga wel naar EK en WK.

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 22:01