Nieuw lid van de Lottel fanclub

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:52

Jaa, dat stang en trens hoofdstel! Echt een schande wat voor waslijnen daaraan hingen *LOL* Was wle leuk om te zien met losrijden wat een waslijnen bij de stangteugel hingen Lachen

Ik ben ook helemaaaaaal fan van superlottel en superkim! Ze zijn allebei zo lief en aardig! En die middendraf van Lodewijk Kwijl Kwijl Daar kan ik wel uuuuuuuren naar kijken!

Ik heb nu al zin in Paard en Koets Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.



assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 21:33

Was idd superdruk vandaag, veel 'erger' dan gister Haha! .

Ik heb net toestemming gevraagd en gekregen aan en van mijn ouders, dat ik mee mag naar P&K Haha!
Jeeee, die smile van me blijft nog jaren hangen volgens mij!

Ben zo blij dat ik gewoon zomaar ineens die ring in mocht met Charlotte. Had ik totaal niet verwacht, dat ik iets 'belangrijks' mocht doen en dan mag ik ineens zoiets Party!!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 22:00

Bloos bloos Bloos Dankjewel! Vond het ook erg gaaf om eindelijk eens de persoon bij de naam billy te leren kennen Lachen

Met Lodewijk steeds op stap; tsja, dat beestje stond ook alleen maar zo snielig in zijn stalletje, gras eten is veel leuker Vork

En met Charlotte de ring in, er was toch de zwarte paarden parade? Daar zou eigenlijk Experiment aan meedoen, maar dat ging niet door om bepaalde redenen. Toen kwam Charlotte dus.
Er moest iemand meelopen in de ouderwetse klederdracht van het land, waar het paard oorspronkelijk vandaan kwam. Boerenkleding dus. Marije, die het eigenlijk zou doen, had niet zo'n zin om voor aap te lopen in zo'n apepakkie. En toen mocht ik dus Party!! Haha!
Apepakkie aangetrokken, een rok, panty (anders was het iets te sexy Knipoog *LOL* ) en een zwart bloesje. En daaroverheen kwamen 2 hele speciale kledingstukken, namelijk een schort van ruim 80 jaar oud en een boerenmutsje van een jaar of 90. Best wel een raar idee dat je zoiets OUDS aan hebt.
Daarna de ring in, wat heel spannend was, want ik had geen idee wat ik nou moest doen Verward , maar gelukkig waren er 2 voor me, dus die deed ik maar gewoon na en het ging nog goed ook Haha!
Was een hele gave parade vond ik, er liep ook een percherondekhengst mee! Nou! Wat een GAAF beest was dat! Kwijl

Toen kwam Kim op het idee om Charlot ook nog een rondje te laten lopen na haar kür. Dus kon ik nog een keertje de bak in. Toen werd er even een leuk verhaaltje over Charlotte verteld en daarna kwam het rassendefilé.
Dat was ook gaaf, vooral omdat ik toen bovenop Charlot mocht kruipen Haha! In die rok! Zonder zadel, op een rug die ingesprayd is met equistar *LOL* Haha, toen moest ik ook nog 'zedelijk' zitten natuurlijk, wat een hele toer was, maar wat uiteindelijk lukte. En toen lekker de laatste parade rijden! Dat was wel gaaf!

Wat wel een leuk detail is, is dat dit de 2e keer was dat ik Charlotte zag en dat ze al deze enge dingen aan een heel los teugeltje heeft gedaan, zonder ook maar te schrikken van het publiek, het klappen en de vlaggen. Lief van haar he!
Ze stapte ook zonder te kijken over zo'n 'eng' roodwit schriklint. Echt zo van: Hallooo! Paard! Je moet hier van schrikken, weet je wel, je bent een paard, die vinden zulke linten eng" *LOL*

Ik blijf het zeggen, een geweldige dag en ik ben nu ook helemaal groningerVEN Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 17:32

Mieke, zie hier http://www.dierenshow.nl
Ze hebben al beloofd dat er volgend jaar een nieuwe komt, dan ben ik ook weer van de partij, als ik van Kim mee mag Knipoog

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Bloemetje75, DDD3, ikkedus, Michelle_S, Paardennamen, siloux en 157 bezoekers