Buitenrit met homofiele hengst?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Buitenrit met homofiele hengst?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-02 11:23

Mijn collega zou gister met haar paard bij mij komen voor een buitenrit. Het is een 4-jarige hengst dat behalve bak en wedstrijdterrein nog weinig heeft gezien. Bij haar kun je ook niet rijden, want daar zit je meteen op de weg, en hij is niet echt verkeersmak . Bij ons kun je via de schouwpaden het bos in. En ik had een leuke route van 2 uur gepland (niet langer hoor, want ik ben niets gewend, zei ze Dromen )
Nou ja een hengst en een merrie, dat kan wat worden, maar dat viel dus erg mee. Ze was geen blik waard in zijn ogen. Natuurlijk niet, want er waren zoveel vreemde dingen: een steen, een boom die wappert in de wind, een plas op de weg (daar kun je niet door, daar moet je over) . Mijn paard had af en toe zo iets van: beest, maak je niet druk, doe toch normaal, en deed dan ook de oren in de nek en keek hem eens kwaad aan. Als blikken konden doden.... Schijnheilig .
Na 2 uur kwamen we weer bij huis aan. Stond de hengst daar echt op stal van: laat mij nou maar slapen, alleen voor een emmertje wortels doe ik een stap op zij Vork . 't Is nu wel weer bewezen: ook de liefde van een paarden-man gaat door de maag Haha! Haha! Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 13:20

Hahaha, dat viel dus weer 100% mee Haha!
Komt ze nu vaker bij jou rijden? Lijkt me echt erg als je niet de mogelijkheid hebt om buiten te rijden.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 17:57

ben je zeker dat het een hengst is Knipoog
grappig, dat wel!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 19:47

Tegen de Fjordenhengst van de kudde waar we langs kwamen ging ie wel te keer (die hengst ook tegen hem), dus wrsch toch gay.
Ze wil idd vaker deze kant opkomen.'t Is toch wel een beetje een mietje hoor, die collega van mij. Me moesten een stukje over een blubber-pad, dus Buster's voetjes waren wat viezig. heeft ze ze thuis nog gewassen. Ik zei tegen haar dat ik Des regelmatig met zulke voetjes uit het land haal, en dat ik dan vaak schoner thuiskom als wegga.....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 19:55

Oei moddervoetjes Haha!
Die worden vanzelf weer schoon inderdaad.
Wat grappig dat jullie zo met een hengst en merrie op buitenrit gingen en dat het zo goed ging.