Clinic in spijkerboor

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 21:26

Party!! Party!! Party!!

Zegt genoeg voor velen denk ik. Haha!


WE doen het weer!!!

Ik ben vanmorgen dus ook geweest, heb gewoon lekker zitten kijken en zoveel mogenlijk informatie opgenomen. Mijn harde schijf is aardig gevuld.
Ik vind het zelf zo fijn dat die man dit naar buiten heeft gebracht.
Maar aan de andere kant vond ik het verhaal over deurne ook diep triest.
Waar gaan we nu goede instructie krijgen??.

Astrid was jij die met die vos ? Zag er echt goed uit gewoon. Ik heb je niet eens herkent en dat nadat we vorig jaar nog wel een meeting hadden Bloos

Op stal heb ik met Danno gereden en de manier toegepast maar het lukte nog niet echt.
S'avonds had ik dus les. En dat ging echt super. Het is even wennen wat de bedoeling is en ik moest felix flink achter zijn kont aan zitten, maar toen voelde ik eindelijk iets wat altijd ontbrak. Dat voorwaarts en neerwaarts.
later nog aan de longeerlijn dat 'plooien 'gedaan, felix liep echt een paar passen goed kreupel en nadat ik mijn buitenteugel meer aannam was de kreupelheid direct weg.
Antoine was erg tevreden, en zelf een beetje verbaasd dat ik zei dat Felix altijd braaf is Haha! Hij had wat slechte ervaringen met hafjes Haha!

Ik weet nu dus hoe ik moet rijden en ga hiermee aan het werk. Ook hoop ik dat hij gauw weer eens in de buurt komt want ik wil er zeker nog eens heen. Misschien volgend jaar wel een weekend.
Ik heb gewoon een hele andere kijk op het rijden gekregen, en misschien nog belangrijker dat ik het weer zie zitten om verder te gaan.
Daar was de laatse tijd niet echt sprake van .

Toen ik naar de stal liep, moest ik wel even terug denken aan 1 mei, toen dacht ik echt dat mijn paard er een week later niet meer zou zijn.
En nu? Nu ga ik volgende week weer eens naar het bos denk ik Vingers aflikken

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 16:23

Citaat:
Je kunt het nog makkelijker zeggen, wat Antoine ook zegt;
Men neme het paard op zijn 'moeilijke' kant (welke kant dat is, lijkt me duidelijk te voelen) en stellen hem naar buiten



Kijk dat is LBO nivo Haha! dat snap ik en is ook eventueel makkelijker uit te leggen aan stalgenoten.
Ik heb het stukje even uitgeprint en zal het bij ons eens ophangen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers