Wat Dennis niet voor elkaar krijgt lukt Tammy wel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Wat Dennis niet voor elkaar krijgt lukt Tammy wel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 18:03

Mij dumpen dus Boos! .
Ging eerst pony's halen op het weiland. En toen ik op een al geoogste akker kwam ging ik op Den zitten. Ik heb het geweten. Kop tussen z'n benen en gaan!!!!!!!!!!! D'r was geen houden meer aan. Na een 100 meter zo gebokt te hebben kreeg ik hem weer in stap. Wou ik weer rustig aandraven. Precies het zelfde verhaal, CROSSEN!!!!!!!!! Weer met z'n hoofd tussen z'n benen. En ik blijf netjes zitten.
Een uurtje later was Tammy uitgebroken en ik heen met een halster. Netjes gevangen en ik er op. Tamara was achter op het land worteltjes halen dus ik reed ff naar haar toe in een sukkeldrafje. Toen kwam er een prima stuk om ff een stukje te galoperen. Tammy netjes in galop. Totdat er een kluit op ons pad lag die zo hoog was dat Tammy haar benen daar niet zo hoog voor op zou tillen. Dus die doet 1 stap op zij en daar lag ik Boos! .

Dennis maakt d'r gewoon een potje van en ik blijf keurig zitten. Tammy zoekt gewoon de weg van de minste weerstand en ik lig er naast.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 20:04

hahahaha heb jij weer

had er wel bij wille zijn(gemeen é) omdat soort dingen kan ik me rot lachen.

maar voor die gene is het natuurlijk niet leuk Boos!
en vooral met die korte pootjes kunnen ze korte bochtjes maken enz..

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 21:36

Tammy is een beetje een mutsie. Ze kan het bloed onder m'n nagels weg halen maar kan haar ook niet missen. Een echte haat/liefde verhouding dus. Dat trekt Tammy wel aan hoor. Dat heeft Tamara ook met haar.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 21:48

whaahaa wat grappig, heb ik ook vaak met fanny (bokker), kan ik prima blijven zitten, nog beter zonder zadel, geeft een ander paard effe een bokje en dan lig je er Lachen

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 22:16

Haha! zal je altijd zien...

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 15:12

Zal je altijd zien, vaak gebeurt zoiets als je het helemaal niet verwacht Haha! .

Je vertelt het wel heel leuk Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:08

hahah je verwacht het niet he??? Lachen hey maar staat tammy nu weer bij jou,of ben ik in de war en heb je nog een shet die tammy heet(tamara heb ik in me hoofd v anneke!??) ben beetje blond he??

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:32

Tammy is van mij Tamara (Max)
Tamara was van mij maar is naar Anneke gegaan.
Lekker ingewikkeld he ? Tamara heb ik trouwens niet zelf haar naam gegeven die had ze al toen ze bij ons kwam.