Naar Rotterdam geweest, *meeting Ineke*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Naar Rotterdam geweest, *meeting Ineke*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 15:31

en daar heb ik Ineke (ineke2) gemeet *LOL* T was echt supergezellig, ik was er rond half 11 (ietsje later dacht ik?) en we konden elkaar gelijk vinden dus dat was wel weer super. Toen gelijk naar Levi gegaan. Wat een snoetie is dat zeg!! Hij is echt ontzettend lief, beetje ondeugend (dat koppie er ook bij Haha! ) enja eigenlijk gewoon hartstikke leuk!!
Nadat wel Levi uit de wei hadden geplukt (wat nogal moeilijk ging omdat t daar een beeeeetje nat was en dus glad) zijn we met m naar de bak gelopen. Leef had sjans met n ponytje wat daarnaast staat, die was nl hengstig en vond Levi plotseling érg interessant Haha! . Eerst heeft Ineke wat NH met Levi gedaan en daarna mocht ik t ook nog proberen. Best lastig nog hoor als je niet weet hoe t moet!! Maar vond t erg leuk, en Levi deed t ook gewoon wat ik vroeg *met hulp van Ineke * Na t NH gedoe mocht levi nog even rennen en wij wilden m nog even laten springen. Hindernisje gebouwd, en Levi even aangemoedigd. No way dat ie er overheen ging! Gek paard!! Dus toen heeft Ineke m maar even aan t halster meegenomen zodat ie er iig wel een aantal keer overheen is geweest. Was echt lachen, Levi keihard racen en net om de hindernis heen gaan Haha! Cool beest
Tot slot weer teruggelopen naar de wei, en Levi daar weer bij zn vriendjes neergezet. Bij Dribbel oa, dus die heb ik ook gezien!! Nouja en daarna terug naar t station en weer richting A.
Ineke ik vond t echt onwijs gezellig en ik kom zeker nog n keer hoor *LOL*

*voor foto's moeten jullie bij Ineke zijn Haha! *
Laatst bijgewerkt door Maaike op 27-09-02 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:37


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 17:25

leuk joh! hahaha en levi niet springen?? nee dat geloof ik niet hoor Tong uitsteken hij vind dat wel juist zo leuk, was toch ook duidelijk van de foto's af te zien van afgelopen week Haha!
wel balen dat t zulk weer was..