Von meets Lab...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Von meets Lab...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 10:56

Weer een stap vooruit Bloos
Gisteravond eindelijk de stoute schoenen (laarzen Haha! ) aangetrokken en de teugels van Lovely overgenomen. Heb op superLabje gereden!
Voor de meeste mensen denk ik niets bijzonders maar voor mij echt een megastap.
Het was een hele vreemde ervaring, meer ook door mijn eigen spanning, maar het is zeker voor herhaling vatbaar (als Lab mij nog een keer wil dragen tenminste).
Lov, bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 11:04

Je wilde toch mijn zadel uitproberen? Dat gaat niet als je er naast staat Haha!. Het is zeker een stap vooruit! Tot gisteren wilde je alleen maar stappen aan een lang teugeltje, maar dat is nu wel anders. Na een kwartiertje zat je er toch een stuk ontspannener op en ging je eindelijk een beetje rijden. Labje is braaf en die zal heus niet ineens naar de andere kant van de bak crossen, dat doet ie gewoon niet, zelfs als ie schrikt zal hij dat niet gauw doen.
Maar goed, je hebt gedraafd, gegaloppeerd, wijken gedaan; en je bent er niet afgevallen, dus als ik jou was zou ik er nog eens opkruipen Haha!. Je weet nu een beetje hoe je hem moet rijden en wat je allemaal niet hoeft te doen en wat juist wel, dat is misschien wel leerzaam? Volgende keer niet bang zijn, maar rijden met dat paard *LOL*. Nogmaals, je kunt niks stukmaken aan hem, echt niet Lachen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:19

klinkt super!fijn dat het zo goed ging op naar de volgende keer enne maak je dan wel foto's?
Ik heb er nog maar veel te weinig gezien van het labjes paard met de leuke bles!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:22

ik ben jaloe-oers!

you go Von!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:24

Foto's zouden leuk zijn, die vraag spelen we door aan de echtgenoot van Von, hij maakt foto's, rijdt trailers, laadt paarden, zadelt op, praat moed in enzo...
Het ging hartstikke goed, Von begon een beetje verlegen, maar dat is nergens voor nodig hoor Lachen. Het was ook weer eens leuk om mijn paard te zien lopen met iemand anders op zijn rug (hij is zo braaf Lovers).

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 12:29

Tender schreef:
ik ben jaloe-oers!

you go Von!


Hihi, moet je maar snel weer eens langskomen bij ons Haha!

Zal mijn echtgenoot eens lief aankijken of hij de volgende keer foto's wil maken. Gister was hij het een beetje boel zat Boos! Kan het me ook wel een beetje voorstellen: ging Tinka zadelen en toen was er net iemand op stal die de ligging van mijn zadel eens na kon kijken, dus tja dat duurde allemaal wat langer als normaal, en toen wou Von ook nog eens op Labje rijden....hij dacht dat ik alleen even op het zadel ging zitten om uit te proberen, maar het werd dus een lesje Labje rijden Haha!
Lab deed idd alles heel braaf, nu ik nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 15:16

Von"]
[quote="Tender schreef:
ik ben jaloe-oers!

you go Von!


Hihi, moet je maar snel weer eens langskomen bij ons Haha!

[/quote]

Dat dacht ik dus ook Haha!, je weet waar het is...

Von, je weet nu dat ie braaf is, dus rijden met dat paard!